تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

آمریکایی ها برای منفعل کردن انقلاب اسلامی 7 برجام را پیش بینی کرده بودند

  • کد خبر : 756
  • 28 فوریه 2019 - 9:25
آمریکایی ها برای منفعل کردن انقلاب اسلامی 7 برجام را پیش بینی کرده بودند

آمریکایی ها از سال 1997 برای منفعل کردن ایران سندی را آماده کردند که در آن به دنبال این بودند تا ایرانی را که به دنبال انقلاب است آن را به عقب ببرند و به نقطه ای برسند که مردم دست از انقلاب بردارند که در این خصوص هفت برجام را پیش بینی کردند.

به گزارش اردستان سلام، حسینعلی حاجی دلیگانی پیش از ظهر پنجشنبه در مجمع بسیج شهرستان اردستان اظهار داشت: بر اساس آنچه که غربی ها در برنامه هایشان داشته و دارند به دنبال اجرای پروژه استقرار ارزشهای آمریکایی از دید خودشان در کل دنیا و به خصوص ایران هستند.

وی افزود: آمریکایی ها از سال 1997 برای منفعل کردن ایران سندی را آماده کردند که در آن به دنبال این بودند تا ایرانی را که به دنبال انقلاب است آن را به عقب ببرند و به نقطه ای برسند که مردم دست از انقلاب بردارند که در این خصوص هفت برجام را پیش بینی کردند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: یادمان نمی رود که 60 هزار نظامی آمریکایی در کشور ایران بودند و از ایرانیان حق توحش می گرفتند و ایرانیان را وحشی می دانستند و این وضعیت را ما داشتیم  که الان هم به دنبال همین رویه هستند.

نسخه «INSTEX» یک نسخه ذلت بار است

حاجی دلیگانی افزود: اولین برجامی که آمریکایی ها به دنبال آن بودند هسته ای بود که متاسفانه اجرا کردند و در این برجام آنچه که قرار بود ما بدهیم را دادیم اما آنها آنچه باید می دادند را ندادند و حتی از آن خار شدند و پس از 10 ماه که قرار شد مذاکره کنند نسخه «INSTEX» را ارائه دادند که یک نسخه ذلت باربرای  ایران است که هر کسی آن را بپذیرد واقعا به ایران خیانت کرده که در آن نفت در برابر غذا قرار داده شده تا توسط فرانسه اجرایی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی ها برای اینکه زمینه پذیرش دو برجام بعدی در بین ملت ما را فراهم کنند طراحی کردند تا این مردم را به هر نحوی که می توانند تحت فشار قرار دهند به سبکی که همه را در بر بگیرد و اگر در فتنه 88 فقط فتنه سیاسی بود و عده ای مسائلی را بوجود آوردند و نیروهای انقلابی آن را خنثی کردند، اما آنها دنبال فتنه ای هستند تا همین نیروهای انقلابی را هم اذیت کنند تا از نظام دست بردارند و می بینیم که فشارهای اقتصادی همه را در بر گرفته است و عواملشان که نفوذی ها هستند در داخل هم به آن دامن می زنند.

وی ابراز داشت: شما نسل سوم و چهارمی ها  باید تجارب نسل اول و دوم را کسب کنید و گام دوم انقلاب را اجرا کنید و مشاهده می کنید هر وقت تفکر انقلابی در این چهل سال وجود داشته موفق بوده ایم ، اما هرجا تفکر لیبرالی بوده همانجا دچار شکست و ضعف شده ایم.

هرجا نیروهای انقلابی پای کار بوده اند موفق شده ایم

حاجی دلیگانی با بیان اینکه برای تامین تسلیحات موفق بوده ایم چون نیروهای انقلابی با تفکر انقلابی پای کار بوده اند و در تحریم اقتصادی و محاصره اقتصادی موفق شده اند و توانسته اند موشکی بسازند که دقیقا به هدف می خورد تصریح داشت: صنعت خودروسازی که گفته بودند کاملا بومی سازی است با شکست مواجه شده و برای قطعاتی وابسته هستند چون تفکر انقلابی وجود ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که آمریکایی ها داعش را تجهیز کرده بودند تا بیایند و ایران را از دم سر ببرند و بروند و بصورت سازمانی این کار را بکنند و تا 20 کیلومتری مرزهای ما آمدند که تدبیر انقلابی رهبر انقلاب باعث شد تا 100 کیلومتر دورتر جلوی آنان گرفته شود که اگر به ایران می رسیدند 100 هزار شهید از ما می گرفتند.

وی افزود: با توجه به موضوع تحریم، موضوع نفوذ هم در کشور وجود دارد که رهبر انقلاب تذکر آن را در سال 94 داده بودند و این افراد کسانی هستند که آن نظام محاسبات فکریشان بر بستر غربی شکل گرفته و برخاسته از دین، انقلابی و ایران دوستی نیست و روحشان کاملا در خارج است و با ایرانی زندگی نمی کنند و در صورت مشکلی خودشان فرار می کنند.

تحت فشار قرار دادن مردم از نظر اقتصادی از اهداف نفوذی‌ها است

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی نیز از دیگر اهداف افراد نفوذی در ایران است که با راهکارها و فشارهای اقتصادی قصد دارند تا دیدگاه مردم را نسبت به دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی عوض کرده تا به اهداف خود برسند.

حاجی دلیگانی افزود: کشور ایران ندار نیست هر چند ایران و سرزمین ایران یک درصد از جمعیت و سرزمین دنیا را تشکیل می دهد اما از نظر منابع هفت درصد منابع زیر زمینی دنیا در ایران وجود دارد و مدیرانی که در بخشها هستند نمی خواهند کاری انجام دهند یا شاید عمدا بعضی اینکار را می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی هستند که در صف تصمیم گیران وجود دارند که هنوز شناسایی نشده اند و تفکرشان غربی است و ممکن است در تمام سطوح رخنه کرده باشند و اینگونه افراد نمی تواند به مردم خدمت کند بلکه اذیت می کند و شما مسائل را می بینید افزود: موضوع گوشت را ببینید چگونه برخورد می کنند گوشتی که به اندازه کافی ما در کشور داریم و حتی گوشت سفید بیشتر از نیاز تولید می شود اما به دلیل اینکه موضوع را رها کرده اند و حالش را ندارند و بی مدیریتی وجود دارد موضوع را به اینجا رسانده و هر وقت پیگیری کنید می بینید که نتیجه آن افراد نفوذی است.

ارز کشور را به قیمت پایین حراج کردند تا شاهد مشکلات باشیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه در بسته ارزی پیشنهاد شده توسط دولت در فروردین امسال مشکلات بسیار فراوانی در کشور وجود آمد و به واقع ارز کشور را به قیمت پایین حراج کردند وبسیاری از سفرهای خارجی در آن زمان  به صورت رایگان صورت گرفت و مقدار بسیار زیادی ارز از کشور خارج شد که این نقش نفوذی هاست.

حاجی دلیگانی با اشاره به این جمله که مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات را در دوران پس از انقلاب به رئیس جمهور فعلی واگذار کرده تا فشار ذهنی و فکری از روی مردم برداشته شود گفت:  اما متاسفانه برخی از افراد درون جامعه بر این باورند که رهبر انقلاب بایستی به مشکلات ورود پیدا کند و آن را رفع کند که رهبر انقلاب تذکراتی را در این خصوص به سه قوه داده است.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.