تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

اردستان میزبان 10 استان کشور در جشنواره بازی های بومی محلی

  • کد خبر : 760
  • 28 فوریه 2019 - 9:29
اردستان میزبان 10 استان کشور در جشنواره بازی های بومی محلی

اردستان میزبان ۱۰ استان از فلات مرکزی و ۶ تیم از استان اصفهان در جشنواره بازی های بومی محلی است.

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بمنظور ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان اردستان و طراحی رویدادهای فرهنگی ورزشی به مناسبت زمینه سازی جذب گردشگر، پی گیری های لازم از ماه های قبل از طریق کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشوری ورزش های بازی های  بومی و محلی  صورت گرفته است.

وی افزود: با بیان اینکه در این جشنواره ۱۰ استان از فلات مرکزی و ۶ تیم از استان اصفهان حضور دارند افزود: ۲۸۰ ورزشکار بانو و آقا در مسابقات هفت سنگ مهارتی، دال پلان و لی لی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فرماندار اردستان گفت: اولین جشنواره بازی های بومی و محلی شامل صنایع دستی شهرستان، طبخ غذا و موسیقی آئینی استان های فلات مرکزی است.

تاملی افزود: مراسم ویژه  این جشنواره برگزاری جشن نکوداشت کوثر نبی(ص) همراه با نمایشگاه صنایع دستی در 30 غرفه، غذاهای سنتی و موسیقی آئینی است.

وی ابراز داشت: برای هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد همه دستگاه های اجرایی شهرستان در قالب ۹ کمیته تشکیل شده است این برنامه بصورت ویژه ضبط و از بخش های مختلف صداو سیما پخش خواهد شد.

فرماندار اردستان افزود: برای اجرای این برنامه کار تیمی خوبی صورت گرفته و شهرداری و شوراهای هر سه شهر اردستان، زواره و مهاباد و نماینده مجلس در برگزاری برنامه ها همکاری داشته اند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.