تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
4

اهداف جمهوری اسلامی ایران در سوریه محقق شد/ تصاویر

  • کد خبر : 763
  • 01 مارس 2019 - 9:36
اهداف جمهوری اسلامی ایران در سوریه محقق شد/ تصاویر

امام جمعه موقت اردستان گفت: آنچه که در موضوع سوریه محقق شد خواست و هدف جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب بود که توانست با مقاومت دشمن را کیلومترها از مرز کشور زمین گیر کند.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با توجه به داشتن دغدغه محرومان در 14 اسفند و درست کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد را تاسیس کردند.

مسئولان خود را در محرومیت زدایی کشور مسئول بدانند

وی افزود: تمام مردم و مسئولان باید خود را در محرومیت زدایی کشور مسئول دانسته و همانطور که در قرآن به آن اشاره شده است تا بندگان خدا از آنچه خداوند به آنان داده در راه خودش انفاق کنند و با توجه به نزدیکی سال نو تمام کسانی که دارند به فکر فقرا باشند و نیازمندان را با توه به توان خود کمک کنند.

امام جمعه موقت اردستان گفت: شاهد دیدار پر معنای رئیس جمهور سوریه با رهبر انقلاب بودیم که در واقع قدرت ایران را در منطقه به رخ دشمنان کشید و نشان داد مقاومت در منطقه توانسته برای دشمنان ذلالت و خواری را داشته باشد که بعد از شش سال تلاش برای سرنگونی رئیس جمهوری سوریه راه به جایی نبردند.

حجت الاسلام موسوی افزود: آنچه که  در موضوع سوریه محقق شد خواست و هدف جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب بود که توانست با مقاومت دشمن را کیلومترها از مرز کشور زمین گیر کند و دشمن همچنان در حال تلاش و القاء است تا بگوید مردم بدون حضور آمریکا هیچ هستند و بعضی ها در داخل آن را باور کرده اند.

وی ابراز داشت: پیام شهدا برای ملت ایران این است که شجاعانه و با استقامت و ایستادگی در مقابل دشمن صف آرایی کنید که پیروزی را در بر خواهد داشت و به جای ترس از دشمن اگر از خدا بترسیم و امید به رافت الهی داشته باشیم پیروز میدان هستیم که ملت ایران در چهل سال گذشته با استقامت این راه را نشان داده اند و  دلبند به کمک دشمنان نباشید که آنها برای ما کاری نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.