تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

ظریف باید پاسخگوی اتفاقات برجام باشد

  • کد خبر : 786
  • 06 مارس 2019 - 13:20
ظریف باید پاسخگوی اتفاقات برجام باشد

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: آقای ظریف به عنوان مسئول باید پاسخگوی اتفاقاتی که در خصوص برجام افتاده باشد.

به گزارش اردستان سلام، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در سفر به اردستان اظهار کرد: درست زمانی که  یکی از محورهای مؤثر مقاومت آمده بود تا گزارش اقداماتی که در صحنه و میدان انجام شده بود را به رهبر مقاومت بدهد، آن ها با یک برنامه ریزی درست و استعفای ظریف کاری کردند تا این سفر بسیار راهبردی را تحت تأثیر قرار دهند تا بازتاب لازم را در منطقه و جهان نداشته باشد.

وی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در دام جریان مثلث عبری، غربی و عربی افتاد و دشمنان بعد از این همه فتنه ای که انجام دادند استعفای ظریف هم برایشان خیلی مهم بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: وزیر امور خارجه از این بابت یک ضربه ای را به جریان مقاومت زد و از قبل هم با  اقداماتی که بچه ها و جریان های انقلابی در منطقه انجام می دادند روی خوشی نشان نمی داد و حال اگر نگوییم حسادت ولی به انحای مختلف جزو آرزوهایشان بود تا جریان مقاومت در منطقه شکست بخورد و پیروز نشود.

حاجی دلیگانی افزود: البته اختلافات ظریف با رئیس جمهور حائز اهمیت است و مدتی روابط وی با رئیس جمهور خوب نبود که از ایشان هم دلجویی نکرده بودند و این مباحث مطرح بود، لذا آقای ظریف به عنوان مسئول باید پاسخگوی اتفاقاتی که در خصوص برجام افتاده باشد.

وی در پایان در تحلیل برجام هم گفت: برجامی نمانده که بخواهیم تحلیل کنیم و در واقع آنچه که دشمنان از ما می خواستند گرفتند و آنچه که باید می دادند را ندادند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.