تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

بخشی از مشکلات کشور مربوط به عدم برنامه ریزی درست مسئولان است/ تصاویر

  • کد خبر : 808
  • 16 مارس 2019 - 11:14
بخشی از مشکلات کشور مربوط به عدم برنامه ریزی درست مسئولان است/ تصاویر

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: بخشی از مشکلات کشور به عدم برنامه‌ریزی مسئولان برمی گردد اما ملت ایران با همه این مشکلات پای نظام و دفاع از انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش اردستان سلام، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا پیش از ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه اردستان اظهار داشت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشته شد که هرکدام از توطئه‌ها که علیه ایران شد برای نابودی یک کشور کافی بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها جدیداً با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد بهم ریختن کشور ایران هستند که یکی از نقشه‌های جدید آنها فراخوان مردم در خصوص آب زاینده رود بوده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: بخشی از مشکلات کشور به عدم برنامه‌ریزی مسئولان و عدم توجه مردم به هوشیارباش هایی است که داده می‌شود هر چند مردم با گرانی، مشکلات و بیکاری جوانان دست و پنجه نرم می‌کنند اما دفاع از رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است

سردار فدا افزود: آمریکایی‌ها با توجه به مشکلاتی که دارند در حال حاضر بدهکارترین کشور دنیا هستند و به همین دلیل توانایی رویارویی با ما را هرگز نخواهند داشت، در واقع حوادثی که در حال رخ دادن است آمریکا را با چالش‌های بزرگی روبرو ساخته است.

وی با بیان اینکه آمریکا در عراق هزینه سنگینی را متحمل شد، ابراز داشت: کشور ما در عراق پیروز میدان شد ما بودیم چراکه وقتی رئیس جمهور آمریکا می‌خواهد به عراق سفر کند شبانه و در بالاترین سطح امنیتی و مخفیانه این کار را انجام می‌دهد اما ایران قبل از سفر رئیس جمهور این مطلب را اعلام می‌کند و همانطور که شاهد بودیم از رئیس جمهور استقبال خوبی نیز انجام شد.

دستگیری و متلاشی شدن ۲۵۰ گروه تروریستی در دو سال گذشته

سردار فداء با بیان اینکه دشمنان با گرانی و تحریم سعی کردند امنیت کشور ایران را خدشه دار کنند، افزود: دشمنان برای به هدف رساندن تلاش‌های خود از هر کوششی دریغ نکردند اما ایران توانسته در دو سال گذشته ۲۵۰ گروه تروریستی را توسط نیروهای امنیتی دستگیر یا متلاشی کند.

وی همچنین اعلام داشت: ایران از همه طرف مورد تحریم است اما دشمنان نتوانسته‌اند به آن تعرضی داشته باشند چون سرمایه اصلی کشور مردم هستند که نتوانسته‌اند آنان را از صف انقلاب جدا کنند همانطور که در زمستان گذشته ۱۲ استان کشور درگیر نقشه‌های منافقان بودند اما به یمن وحدت مردم دشمنان به بن بست خوردند.

سردار فدا گفت: امروز دشمنان حتی در مقابل موشک باران گروه‌های مقاومت دوام نمی‌آورند و فوراً اعلام آتش بس می‌کنند که همه این موارد شکستی برای اسرائیل است به نوعی که گروه‌های مسلمان کوچک در منطقه آمریکا را تهدید می‌کنند.

ایران هر تهدیدی را تا ۲ هزار کیلومتری پاسخ خواهد داد

وی با بیان اینکه اگر جنگی در منطقه رخ دهد حزب الله و مقاومت تنها نخواهد بود، افزود: ظرفیت دفاعی ایران تا جایی رسیده که هرگونه تهدیدی را تا دو هزار کیلومتری پاسخ خواهد داد.

سردار فدا همچنین اظهار داشت: انقلاب اسلامی امسال چهل ساله شد و در گام دوم انقلاب اسلامی به بالندگی رسیده‌ایم و شکست را به آمریکایی‌ها با ایستادگی، مقاومت و همدلی تحمیل خواهیم کرد.

وی بسیج و سپاه را از خود مردم و در دل مردم دانست و افزود: طرح‌های اعتلای بسیج همه در راستای بکارگیری و استفاده از قابلیت جوانان بسیج است که در این راه موفق بوده است.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن فخرل تودیع و سرهنگ مهدی ابراهیمی به عنوان فرمانده جدید سپاه اردستان معرفی شد.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.