تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

نگاه ویژه به موضوع ورزش‌های همگانی در اردستان ضروری است/تصاویر

  • کد خبر : 824
  • 17 مارس 2019 - 14:13
نگاه ویژه به موضوع ورزش‌های همگانی در اردستان ضروری است/تصاویر

فرماندار اردستان گفت: با توجه به آمایش جمعیت اردستان و نرخ زیاد افراد سالمند در این شهرستان، اداره ورزش و جوانان باید نگاهی ویژه به موضوع ورزش‌های همگانی داشته باشد.

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تأملی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از ستارگان ورزش شهرستان اردستان اظهار داشت: حضور در جمع قهرمانان موجب غرور است و کسی که توانسته برای شهرستان اردستان افتخار آفرینی کند لایق تجلیل است.

وی افزود: سال ۹۷ را می‌توان سال طلایی برای شهرستان اردستان نام برد که در موضوع ورزش با تعامل همه ورزشکاران کارهای مهمی را به سرانجام رسانده‌اند.

فرماندار اردستان گفت: حضور مقام عالی ورزش در شهرستان اردستان در سال ۹۷ موجب شد تا تأمین هزینه مالی بعضی از پروژه‌های ورزشی محقق شود.

تأملی افزود: بهره برداری از اماکن و پروژه‌های ورزشی اردستان در سال ۹۷ به اندازه کل دوران انقلاب اسلامی بود و این امر مهم با همت و تعامل کلیه مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری انجام شده است.

نگاه ویژه به ورزش‌های همگانی در اردستان ضروری است

وی ابراز داشت: با توجه به آمایش جمعیت و نرخ زیاد افراد سالمند در شهرستان، اداره ورزش و جوانان باید نگاهی ویژه به موضوع ورزش‌های همگانی داشته باشد.

تأملی با بیان اینکه تنوع رشته‌های ورزشی در کشور فراوان است، افزود: اردستان باید با توجه به آب و هوا و استعدادهای شهرستان برنامه‌ریزی کند تا میزبانی مسابقات ملی را کسب کند.

وی همچنین افزود: شهرستان اردستان در جمع ورزشکاران کشوری و بین‌المللی جایگاه درخور توجه‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به وحید شمسایی اشاره کنیم که از منطقه اردستان است، باید شهرستان در رده‌های ملی در سال‌های آینده بدرخشد.

مدیریت در ورزش سخت‌ترین مدیریت‌هاست

تأملی ابراز داشت: مدیریت در ورزش سخت‌ترین نوع مدیریت است چراکه با یک طیف مدعی روبرو هستیم که هر کدام نظرهای مختلفی را دارند، با تحقیقات انجام شده مدیریت‌های ورزشی و هیئت‌های ورزشی از بین ورزشکاران نیستند.

وی تاکید داشت: اداره ورزش و جوانان نسبت به درگیر کردن مدیران شهرستان اردستان در موضوع ورزش به منظور فعال کردن شاخص‌های ورزشی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

کسب ۹۷ قهرمانی استانی و کشوری توسط ورزشکاران اردستانی

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان نیز در ادامه مراسم اظهار داشت: ورزشکاران با انگیزه اردستانی توانسته‌اند در سال ۹۶ تعداد ۲۳ قهرمانی استانی و کشوری را کسب کنند که این آمار امسال به ۹۷ مورد رسیده و آمار ورزشکاران سازمان یافته هم به مرز دو هزار رسیده است.

عباس روحانی گفت: یکی از پشتوانه‌های ورزش و جوانان سمن‌های ورزشی هستند که آمار سال گذشته شهرستان چهار مورد بوده است که در سال ۹۷ به ۹ مورد رسیده که از پنج مورد آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما در استان اصفهان توانسته‌ایم رتبه اول سمن‌های ورزشی را کسب کنیم، افزود: در مراسم تجلیل از ستارگان ورزش شهرستان اردستان ۱۱۰ ورزشکار، مربی و رئیس هیئت ورزشی به همراه مربیان برتر اوقات فراغت شهرستان که توانسته‌اند ۸۵۰ نفر از جوانان را جذب کلاس‌های ورزشی کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.