تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
10

مسئولان فرصت خدمت رسانی را مغتنم بدانند

  • کد خبر : 869
  • 22 مارس 2019 - 4:10
مسئولان فرصت خدمت رسانی را مغتنم بدانند

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان فرصت خدمت رسانی را مغتنم شمرده و برای حضور در بین مردم و بازگو کردن مشکلات کوتاهی نکنند زیرا ما مسئولان مدیون مردم هستیم.

به گزارش اردستان سلام، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته در امامزاده اسماعیل(ع) اردستان اظهار داشت: نوروز باستانی یک سنتی است در بین مردم که دارای آداب و آفاتی خواهد بود و باید مردم آداب خوب نظافت، دید و بازدید و نو پوشیدن را انجام داده و از آفاتی همچون اسراف و زیاده روی و چشم و هم چشمی خودداری کنند.

وی افزود: فرهنگ دینی ما مسلمانان دارای آموزه های زیادی است که یی از آنها که صراحتا به آن اشاره شده اساس دردها را پرخوری عنوان کرده که باید از آن خودداری کند.

امام جمعه اردستان ضمن تسلیت وفات زینب کبری(ع) گفت: طبق روایات شما نماز گزاران اهل بهشتید چون در هر شرایطی اعمال نی خدا را ترک نکرده اید که یکی از آنها نماز جمعه است.

حجت الاسلام دهشیری افزود: پیام نوروزی رهبر انقلاب اشاره ای  به شعار جدید سال داشت تا با رونق دادن تولید کشور و عملیاتی شدن این شعار کشور در قله های پیشرفت قرار بگیرد.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب در تبیین شعار سال خود در حرم رضوی افزودند با رونق تولید ارزش پول ملی هم زیاد می شود و جوانان کشور امیدوار و دشمنان مایوس خواهند شد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه مخاطب شعار سال رهبر انقلاب سه گروه مردم، جوانان و مسئولان هستند افزود: تمام کشور باید در این سال از فرصتها به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به سال رونق تولید و همچنین قرار دادن فردی لایق در رأس قوه قضائیه امسال شاهد سال شکوفایی و رشد مسلمانان و مبارزه با فساد در کشورخواهیم بود و وضعیت اقتصاد مسئله مهم و دغدغه همه است که باید با عزم حدی پیگیری شود تا شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

حجت الاسلام دهشیری گفت: مسئولان فرصت خدمت رسانی را مغتنم شمرده و برای حضور در بین مردم و بازگو کردن مشکلات کوتاهی نکنند زیرا ما مسئولان مدیون مردم هستیم و باید از کار آفرینان و سرمایه گذاران حمایت کنیم و نگذاریم سالها در این ادارات سرگردان شوند و در تسریع آن اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.