تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7

اردستان به حالت آماده باش درآمد/بارندگی تا عصر امروز ادامه دارد

  • کد خبر : 871
  • 26 مارس 2019 - 7:23
اردستان به حالت آماده باش درآمد/بارندگی تا عصر امروز ادامه دارد

فرماندار اردستان گفت: با توجه به بارندگی‌های فصلی و شدت بارندگی در اردستان تمامی ادارات به منظور پیشگیری از وقوع حوادث غیره مترقبه تا روز چهارشنبه در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تأملی صبح سه شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل جلسه اطلاع از آخرین نقاط مختلف شهرستان اردستان در حوزه‌های مختلف برای آمادگی در برابر بحران سیل است.

وی افزود: باید مدیریت میدانی مورد توجه قرار گیرد تا با یک هماهنگی بین اعضای مدیریت ستاد از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

فرماندار اردستان گفت: با توجه به بارندگی‌های فصلی و شدت بارندگی در شهرستان تمامی مسئولان ادارات به منظور پیش بینی و پیشگیری از وقوع حوادث غیره مترقبه تا روز چهارشنبه به حالت آماده‌باش، پاسخگو و در دسترس باشند.

وی افزود: با توجه به اخبار فضای مجازی که در خصوص سیل منتشر و موجب نگرانی مردم می‌شود باید نسبت به کاهش بار روانی منفی اخبار و مدیریت لازم در این زمینه تلاش کنیم.

تأملی ابراز داشت: با توجه به اتفاق‌های روزهای گذشته در مناطق سیل زده، مسافران نوروزی در شهرستان اردستان توقف خواهند داشت، بر این اساس باید نسبت به اسکان نوروزی و ماندگاری احتمالی مسافران پیش بینی‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه تمام خودروهای سنگین معادن شهرستان برای کمک اعلام آمادگی داشته‌اند، افزود: بخشداران نیز با توجه به پراکندگی روستاها با دهیاران در ارتباط مستقیم باشند.

فرماندار اردستان تاکید داشت: دستگاه‌های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و تلفن هوشیاری و آمادگی لازم را برای اتفاقات پیش رو داشته است و شهرداران و اداره راه هر کجا نیاز به اقدام پیشگیرانه باشد باید اقدام کنند.

بیشترین بارش باران در روستای بغم اردستان ۲۰.۶ میلیمتر بوده است

رئیس هواشناسی اردستان در ادامه افزود: بارش باران در منطقه اردستان تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت.

جواد رمضانپور گفت: بیشترین میزان بارش باران در شهرستان تا ساعت ۱۹ پنجم فروردین ماه مربوط به ایستگاه بغم با ۲۰.۶ میلی متر بوده است.

وی ابراز داشت: میزان بارش شهر زواره تا ساعت ۱۹ پنجم فروردین ماه ۶.۵ میلی متر و میزان بارش اردستان تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۲.۸ میلی متر گزارش شده است.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.