تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

4300 نفر بازدید از بناهای شاخص اردستان انجام شد

  • کد خبر : 874
  • 27 مارس 2019 - 10:50
4300 نفر بازدید از بناهای شاخص اردستان انجام شد

فرماندار اردستان گفت: مسافران نوروزی امسال از چهار بنای شاخص شهرستان همچون مسجد جامع اردستان، قنات دو طبقه، مسجد جامع و موزه زواره بیشترین بازدید را داشته اند که طبق آمار ثبت شده بیش از چهار هزار و 300 نفر بازدید انجام شده است.

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تاملی ظهر چهارشنبه در جلسه خدمات سفر در فرمانداری اردستان اظهار داشت: شهرستان اردستان در مقوله رونق گردشگری در ابتدای یک راه مهم قرار گرفته  که از حرف زدن قرار است وارد عمل شود.

وی افزود: اظهار نظرها و فضا سازی های مختلف از طرف بعضی افراد نمی تواند در مسیر راه پیشرفت شهرستان اردستان خللی ایجاد کند و اردستان باید شاخص های خود را ارتقاء دهد.

فرماندار اردستان گفت: مطالبه گری دو رکن اساسی دارد که هر کس می خواهد  وارد آن شود باید از موضوع مورد هدف و فرد یا دستگاه مطالبه شونده هم اطلاعات کافی را کسب کرده باشد.

تاملی افزود: مسافران نوروزی امسال از چهار بنای شاخص شهرستان همچون مسجد جامع اردستان، قنات دو طبقه، مسجد جامع و موزه زواره بیشترین بازدید را داشته اند که طبق آمار ثبت شده بیش از چهار  هزار و 300 نفر بازدید انجام شده است.

بازدید 17 هزار نفری از بناهای تاریخی شهرستان اردستان

وی ابراز داشت: طبق آمار ثبت شده  تا ششم فروردین98 بیش از 17 هزار نفر از بناهای تاریخی شهرستان اردستان در شهرهای اردستان، زواره و مهاباد بازدید داشته اند که با توجه به دور دوم سفرها این امار افزایش خواهد یافت.

تاملی با بیان اینکه در شش روز اول نوروز بیش از 13 هزار و 100 نفر اقامت در اردستان ثبت شده افزودک اقامتها در هتل، رستوران، مدارس و سایر مکانهای پیش بینی شده همچون پارک ها، مساجد و حسینیه ها بوده است.

وی اعلام داشت: با توجه به اینکه در موضوع بهداشت محیط باید موارد به جد پیگیری شود در این زمینه مسئولان نظارتی بیش از 728 بازدید بین راهی از رستوران ها و اماکن عرضه غذا به مسافران انجام شد که در این زمینه دو مورد تعطیلی 48 ساعته منظور و 12 مورد نفر به دادگاه معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.