تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

اقتصادمقاومتی ما را به نتیجه می‌رساند/دشمن دنبال نابودکردن اقتصاد

  • کد خبر : 885
  • 29 مارس 2019 - 9:50
اقتصادمقاومتی ما را به نتیجه می‌رساند/دشمن دنبال نابودکردن اقتصاد

امام‌جمعه موقت اردستان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی ما را به نتیجه می‌رساند، گفت:مسائل اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد که بخشی از این مشکل مربوط به فشارها و تحریم‌های دشمنان است.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردستان اظهار داشت: کشور ایران پای قراردادهای برجام ایستاد اما آمریکا بر تعهد خود پایدار نماند و همانطور که رهبر انقلاب گفته بودند آمریکا قابل اعتماد نبود، پالرمو، CFT و FATF هم پشت سر همین قضایا است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران می‌خواستند تابستان داغ را بر مردم تحمیل کنند که نتوانستند، ابراز داشت: خوشبختانه مجلس بودجه‌های مختلفی را برای رفاه حال مردم در سال ۹۸ دیده است.

امام جمعه موقت و نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان سال ۹۷ را برای مردم ما سخت کردند و مسائل اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد که بخشی از مسائل اقتصادی مربوط به فشارها و تحریم‌های دشمنان است.

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را باید بیاموزیم

وی ابراز داشت: باید به توانایی خودمان توجه داشته باشیم و بدانیم اگر به رونق اقتصادی توجه کنیم اقتصاد مقاومتی و پایداری در آن ما را به نتیجه می‌رساند، هدف‌گیری دشمن هم نابود کردن اقتصاد ایران است که باید راه برون رفت از آن را یاد بگیریم.

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد در خصوص مشکلات شهرستان اردستان هم افزود: مشکلات اقتصادی موضوعی کلی است اما سعی شده با ارتباط مسئولان کشوری مشکلات شهرستان را مرتفع کنیم.

وی گفت: کل بودجه تملک دارایی شهرستان اردستان در سال ۱۵ میلیارد تومان برای ۵۰ اداره بوده است که این رقم بودجه برای شهرستانی همچون اردستان بسیار کم است.

۳۳ درصد تعدیل نیروی کار در سطح استان اصفهان داشته‌ایم

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد با بیان اینکه در سطح استان اصفهان ۳۳ درصد تعدیل نیروی کار داشته‌ایم، گفت: اردستان در این خصوص هفت درصد رشد داشته است، باید بدانیم سرمایه‌گذار دلگرمی می‌خواهد و بر این اساس همه ما باید با همتی مضاعف تلاش کنیم تا رونق تولید را در سطح شهرستان بالا ببریم.

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.