تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
29

کشف پاتوق مواد مخدر در اردستان

  • کد خبر : 892
  • 05 آوریل 2019 - 4:17
کشف پاتوق مواد مخدر در اردستان

فرماندهی انتظامی اردستان گفت:   ماموران کلانتری مرکز اردستان پس از شناسایی و اخذ حکم قضایی تعداد یک باب پاتوق مواد مخدر را مورد بازرسی قرار داده و یک نفر را دستگیر کردند.

به گزارش اردستان سلام،  سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفتگویی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش نوروزی و پاکسازی نقاط آلوده مراتب به کلیه یگانهای انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی افزود:  ماموران کلانتری مرکز اردستان پس از شناسایی و اخذ حکم قضایی تعداد یک باب پاتوق مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: در بازرسی از پاتوق مذکور تعداد یک نفر متهم در حال استعمال مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، سوخته تریاک، شیره مطبوخ، تعدادی آلات استعمال و توزین مواد مخدر و همچنین تعداد دو دستگاه تجهیزات کامل دریافت امواج از ماهواره کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامرضایی ابراز داشت: متهم به همراه پرونده متشکله و مواد مکشوفه جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

دستگیری متهم تحت تعقیب در بخش زواره

وی همچنین خاطرنشان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر حضور موقت فردی از متهمان تحت تعقیب در حوزه استحفاظی بخش زواره مراتب در دستور کار عوامل انتظامی بخش زواره قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی اردستان افزود: ماموران در کوتاهترین زمان، متهم را شناسایی و جهت دستگیری وی نسبت به اخذ مجوز قضایی اقدام کردند.

سرهنگ غلامرضایی با بیان اینکه ماموران پس از اخذ دستور از مقام قضایی در یک عملیات موفق به دستگیری وی شدند و او را در مخفی گاه خود در شهر زواره دستگیر کردند افزود: متهم برای تعیین تکلیف تحویل مقام قضایی شهرستان شدند.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.