تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

نقاب دروغین حقوق بشر در جریان سیل ایران از چهره آمریکا کنار رفت

  • کد خبر : 897
  • 05 آوریل 2019 - 15:44
نقاب دروغین حقوق بشر در جریان سیل ایران از چهره آمریکا کنار رفت

امام جمعه اردستان گفت: مسدود ساختن حساب هلال احمر ایران و دریغ از کمک به سیل زدگان کشورمان بار دیگر موجب کنار رفتن نقاب دروغین دفاع از حقوق بشر از چهره استکبار جهانی و آمریکا شد.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: بارش باران یک نعمت الهی است که خداوند به بندگانش هدیه می‌کند اما ما بر اثر بی تدبیری و بی توجهی برخی مسئولان نمی‌توانیم از این نعمت به خوبی استفاده ببریم.

وی افزود: بعضی افراد با تجاوز به حریم رودخانه‌ها و تبدیل جنگل‌ها و مراتع به بیابان باعث می‌شوند تا در هنگام وقوع سیل دچار آسیب شویم.

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان در سدسازی‌ها باید موارد درست، فنی و تخصصی را تدبیر کنند تا در زمان وقوع سیل دچار آسیب‌های مختلف و جبران ناپذیر نشویم.

حجت‌الاسلام دهشیری ابراز داشت: یکی از پتانسیل‌های موجود در وقوع بحران همچون سیل خود مردم هستند که می‌توانند به هم نوعان خود کمک کنند، مردم کشورمان تا کنون توانسته‌اند بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال کمک برای سیل زدگان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا با مسدود ساختن حساب هلال احمر کشورمان موجب شد تا کسی در دنیا نتواند به سیل زدگان ایرانی کمک کند، افزود: این در حالی است که این مدعیان حقوق بشر برای ضربه زدن یک دلفین به ساحل هیاهو به راه می‌اندازند و به کمک آنها می‌شتابند اما برای ایران کاری نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به اینکه مسئولان باید در بازسازی ساختمان‌های تخریب شده بر اثر وقوع سیل هر چه سریع‌تر اقدامات جدی انجام دهند، افزود: ساختمان سازی های جدید در این شهرها باید با درایت همراه باشد و اگر مدیری در این امور کوتاهی کرد مردم با مطالبه گری خود از وی بازخواست کنند.

وی با تشکر از تمامی نیروهای مسلح همچون ارتش مقتدر و سپاه نیرومند افزود: باید از تمامی نیروهای خدوم امنیتی و انتظامی و دستگاه‌های مختلف خدمات رسان که به کمک آسیب دیدگان سیل در کشور شتافتند تقدیر شود.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.