تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
20

تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت تبدیل شود

  • کد خبر : 908
  • 09 آوریل 2019 - 12:07
تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت تبدیل شود

فرماندار اردستان گفت: تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت در طول سال تبدیل شود تا اقتصاد شهرستان را درگیر خود کند.

به گزارش اردستان سلام، حمید رضا تأملی ظهر سه شنبه در جلسه خدمات سفر شهرستان اردستان اظهار داشت: اقدام ستیزه‌جویانه و نابخردانه رئیس جمهور حامی تروریسم آمریکا را نسبت به سپاه پاسداران محکوم و همبستگی و حمایت از برادران در سپاه پاسداران را اعلام می‌داریم چراکه بر این اعتقاد راسخ نشأت گرفته از کلام حضرت امام خمینی (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» استوار هستیم.

وی افزود: این اتفاقی که افتاده بیانگر عمق سقوط منطق در مدعیان حقوق بشری است که خودشان از سالیان دور دستشان به خون پاک هزاران نفر زن، مرد، کودک و انسان مظلوم و بی گناه در ایران، عراق، افغانستان، یمن، نیجریه، سوریه و اخیراً هم در نیوزلند آلوده است.

فرماندار اردستان گفت: آمریکایی‌هایی که سازمان‌های تروریستی و تکفیری در اقصی نقاط عالم با حمایت‌های مالی، تبلیغاتی، اطلاعاتی و سیاسی آنها تشکیل شده هر روز جنایتی را علیه بشریت رقم می‌زنند و آنقدر جسارت پیدا کرده‌اند که بر خلاف همه موازین قانونی و پروتکل‌های حقوقی، یک نهاد انقلابی که از بدو تأسیس در مسیر دفاع از مظلومیت و حق حرکت کرده‌اند را سازمان تروریستی اعلام می‌کند آن هم در شرایطی که در کشمکش‌های داخلی و منطقه‌ای خون بهترین فرزندانش را اهدا کرده تا از مظلومیت و حق انسانیت در اقصی نقاط دنیا دفاع کند.

وی با بیان اینکه باید از اطلاعات به دست آمده در جلسات خدمات سفر شهرستان در خصوص سفرهای نوروزی در راستای تقویت اقتصاد گردشگری اردستان تلاش کنیم، افزود: تقویت گردشگری اردستان باید به یک رویه ثابت در طول سال تبدیل شود تا اقتصاد شهرستان را درگیر خود کند.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.