تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
4

حماقت ترامپ موجب شناخت بیشتر دنیا از قدرت سپاه پاسداران شد/ تصاویر

  • کد خبر : 938
  • 12 آوریل 2019 - 11:58
حماقت ترامپ موجب شناخت بیشتر دنیا از قدرت سپاه پاسداران شد/ تصاویر

امام جمعه اردستان گفت:حماقت ترامپ موجب شد تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قدرت آن بیش از گذشته در دنیا شناخته شود و نگاه بعضی کشورها نسبت به آن نیز تغییر کرد.

به گزارش اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: جوانان امروز ما باید سیره ائمه و حضرت علی اکبر (ع) را سرلوحه مسیر زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: کشور ما در یک امتحان الهی قرار گرفته است به نوعی که ۲۴ استان در معرض سیل قرار دارد، مردم ما در کمک به سیل زدگان خوش درخشیدند و کمک به هم نوع را فراموش نکردند.

جاری شدن سیل بی کفایتی بعضی از مسئولان را مشخص کرد

امام جمعه اردستان گفت: جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور بی کفایتی و بی توجهی بعضی مسئولان را که با رانت بر سر مسئولیت‌ها حاضر شده‌اند را بیشتر از گذشته برای همگان مشخص کرد.

حجت‌الاسلام دهشیری افزود: سیل برای نقاط مختلف شهرستان اردستان نیز یک تهدید است و مسئولان شهرستان باید به این موضوع و محکم سازی زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای را داشته باشند.

وی با اشاره به روز ارتش ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی با کمک رسانی که در حادثه سیل اخیر انجام داد توان و آمادگی خود را بیشتر نشان داد که باید از آنان تقدیر شود.

بی کفایتی مسئولان آمریکایی برای همگان روشن شد

حجت‌الاسلام  دهشیری با بیان اینکه مردم هر روز به درایت رهبر انقلاب بیشتر پی می‌برند، افزود: بی کفایتی مسئولان امریکایی در جریان‌های اخیر برای همگان آشکار و مشخص شد که آنها یک عروسک خیمه شب بازی بیشتر نیستند.

وی افزود: برنامه‌هایی که در سراسر جهان توسط آمریکا انجام می‌شود طرفداری ندارد و چند کشور همچون عربستان و کشورهای معلوم الحال از آن حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام دهشیری با بیان اینکه پاسداران شاغل و بازنشسته با طراوت و با صلابت به کار خود ادامه می‌دهند و جای هیچ نگرانی نیست، ابراز داشت: این خباثت آمریکا را می‌رساند که در روز پاسدار سپاه را تروریست اعلام می‌کند آن هم در شرایطی که برای اولین بار این کشور ۲۲۰ هزار نفر از مردم ژاپن را با بمب‌های هسته‌ای از بین برده است.

حماقت ترامپ موجب محبوبیت بیشتر سپاه شد

وی تاکید کرد: حماقت ترامپ موجب شد سپاه پاسداران در جمع مردم محبوبیتش بیشتر شده و وحدت ملی بین مردم و مسئولان نظام حکمفرما شود، هر چند دشمنان همچنان سعی دارند بین نیروهای نظامی ما انشقاق ایجاد کنند اما بیشترین ضرر چنین تصمیم‌های احمقانه‌ای به یقین در وهله نخست متوجه دولت آمریکا خواهد بود.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای این تصمیم آمریکا علیه سپاه این بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهان بیشتر شناخته شده و نگاه بعضی کشورها نسبت به آن نیز تغییر کرد، بیان داشت: مسئولان کشور نیز قاطعانه پای کار ایستادند و در برابر اقدام آمریکا عکس‌العمل جدی نشان دادند.

گفتنی است مردم اردستان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام اخیر آمریکا راهپیمایی و با شعارهای کوبنده خود حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

خبرنگار و انتشار دهنده: حمید فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.