تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
6
فرماندار شهرستان اردستان:

تخلف انتخاباتی مدیران اردستان رصد می شود

  • کد خبر : 10007
  • 07 اکتبر 2023 - 17:20
تخلف انتخاباتی مدیران اردستان رصد می شود

فرماندار شهرستان اردستان گفت: هیئت اجرایی در حال تشکیل است و کمیته بررسی تخلفات انتخاباتی زیر نظر دادگستری کار خود را پیگیری و در حوز مدیران و کارمندان در ساعات اداری و غیر اداری موضوع رصد می شود.

به گزارش اردستان سلام، سیدمحمد هادی احمدی طباء صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موضوع آموزش و پرورش و کمبود معلم در اردستان به این گونه بود که امسال بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر معلم در سطح استان اصفهان بازنشسته شدند و همه منتظر رتبه‌بندی بودند و با توجه به اعمال شدن رتبه‌بندی‌ها افراد بازنشسته شدند.

وی افزود: ورودی معلمان از سمت دانشگاه فرهنگیان قابل توجه نبود تا بتواند این کمبود را پوشش دهد و بر همین اساس کار با مشکل مواجه شد و اردستان هم از این موضوع مستثنی نبود و تنها شهرستانی بودیم که کمترین دغدغه را در خصوص کمبود معلم داشتیم.

احمدی طباء گفت: بعضی شهرستان‌ها تعداد قابل توجهی معلم کم داشتند، اما شهرستان اردستان در حدود ۳۰ نفر که آن هم با افراد خرید خدمتی و با ۱۲ نفر که در آزمون آموزش و پرورش زواره قبول شده بودندو تعامل مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و اختصاص سه نفر در اردستان به‌کارگیری و مشکل برطرف شد و ۹ نفر هم در زواره مشغول خدمت شدند.

فرماندار شهرستان اردستان ابراز داشت: مدیران ما با توجه به مشکلاتی که داریم خوب کار کرده‌اند و مدیران باید  موضوع را از قبل در شورای آموزش و پرورش مطرح و آن را پیگیری می‌کردند و پیش‌بینی را انجام می‌دادند در حالی که در کل استان گله‌مندی هایی در راستای این موضوع وجود دارد که باید برطرف شود.

وی همچنین در خصوص پیگیری مشکلات روستای نهوج که در سیل اخیر دچار خسارت شدند ابراز داشت: پیگیری این موضوعات به بودجه بر می‌گردد که در آخرین جلسه مدیریت بحران شهرستان اردستان بررسی آن را انجام دادیم و مکاتبات آن را با استان انجام شده است و یک تیمی برای بازرسی به شهرستان اردستان آمدند و موضوع بتن‌ریزی پل نهوج انجام شد و در مجموع این مشکل برطرف خواهد شد.

احمدی طباء بیان کرد: چهار  منزل مسکونی در روستای نهوج کارهای آن توسط بنیاد مسکن و بخشداری پیگیر شده تا بتوانیم موضوع بلاعوض‌های آن را تامین کنیم و این بودجه باید از کشور به استان برسد و سپس به شهرستان اردستان تخصیص پیدا کند و بودجه‌ای در اختیار فرماندار نیست اما پیگیری می‌کنیم تا این موضوع هم به سرعت انجام شود.

فرماندار شهرستان اردستان در خصوص انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه تلاشمان را انجام می‌دهیم سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار می‌کنیم و  در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتخابات‌ها سالم و همه با نظر و رأی مردم انجام می‌شود و این دوره هم به همین شکل است و تذکرات را  ما در شورای اداری به مدیران داده‌ایم و نظارت‌ها دقیق انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع هیئت اجرایی هم در حال تشکیل است و قطعا کمیته بررسی تخلفات انتخاباتی زیر نظر دادگستری کار خود را پیگیری خواهد کرد و در حوزه مدیران و کارمندان در ساعات اداری و غیر اداری  پیگیری خواهیم داشت و با توجه به  اینکه قانون انتخابات تغییراتی داشته جلسه‌ای توجیهی برای مدیران، کارمندان و افرادی که صاحب فضای مجازی هستند خواهیم گذاشت؛ در ثبت‌نام اولیه ۸۳ نفر برای اردستان ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام تکمیلی از ۲۷ مهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.