تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
6
امام جمعه اردستان:

تاریخ جنایت اسرائیل را فراموش نمی‌کند

  • کد خبر : 10051
  • 20 اکتبر 2023 - 17:56
تاریخ جنایت اسرائیل را فراموش نمی‌کند

امام جمعه اردستان گفت: یهودیان خباثتشان در دوران پیامبر هویدا شد و همیشه ادامه داشته و انسانیت در وجودشان نیست و تاریخ جنایت اسرائیل را فراموش نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: مناسبت‌هایی پیش رو داریم که یکی از آن‌ها ولادت حصرت عبدالعظیم حسنی است و افتخار او این است که حضرت هادی او را تصدیق کرده و ولایت او به معصومین را تایید کرده است.

دهشیری گفت: ولادت دیگر ولادت امام حسن عسکری پدر امام زمان(عج) خواهد بود که همیشه در محاصره دشمن و که فرزندی از آن حضرت زنده نماند و با توجه به اینکه در حصر بود با شیعیان در ارتباط بودند؛ مناسبت سوم وفات حضرت فاطمه معصومه است که دارای مقام شفاعت است و در قم ملجع شیعیان قرار گرفته است.

وی افزود: پیشینه قوم یهود این است که بیش از ۷۵سال این قوم در سرزمین فلسطینیان وارد شدند و مرتب  آنان را می‌کشند  و این فلسطینیان همیشه در اردوگاه هستند و در حسرت بازگشت به خانه پدری مانده‌اند و این یهودیان با حمایت آمریکا فلسطین را شکنجه می‌دهند و خود را قوم برتر می‌دانند و نژاد پرست هستند.

دهشیری گفت: از نظر قرآن بیشترین کینه را به مسلمانان همین یهودیان دارند و این کینه آنان از بدو بوجود آمدنشان وجود داشته و پیامبر خدا را هم اذیت می‌کردند و این قوم پلید به حضرت موسی می‌گفتند ما قبل از شما اذیت شده‌ایم و حالا نمی‌گذاریم کسی به ما ظلم کند.

امام جمعه اردستان گفت: یهودیان خباثتشان در دوران پیامبر هویدا شد و همیشه ادامه داشته و انسانیت در وجودشان نیست و از حیوانات هم بدارند و اگر جنایتشان را شنیده‌ایم الان آن را می‌بینیم و سران کشورهای غربی آن را حمایت می‌کنند و سازمان حقوق بشر در این مدت صدایش در نیامده و نزدیک به بیش از یک‌هزار کودک کشته شده و هیچ اقدامی انجام نشده است و آمریکا جنایت و حمایت می کند و غذا و آب و دارو را قطع کردند.

وی ابراز داشت: مردم با وجدان دنیا با پرچمداری کشورهای اسلامی همچون ایران از مردم غزه حمایت کرده و رهبر ایران حامی آنان است و رئوسای کشورهای غربی سکوت را پیش گرفته‌اند و اگر ما مدافعان آن‌ها هستیم به جهت اینکه مسلمان و محروم هستند و باید به فریاد آن‌ها رسیدگی شود و رهبر انقلاب اسلامی مژده دادند که اسرائیل نابود خواهد شد و تاریخ جنایت اسرائیل را فراموش نخواهد کرد.

دهشیری بیان کرد: ثبت‌نام رسمی برای انتخابات آغاز شده و حدود ۱۰۰ نفر در مرحله اول برای اردستان ثبت‌نام کرده‌اند و باید کسی که ثبت‌نام می‌کند، نشانگر مردم باشد و نشانه رشد سیاسی مردم باشد و بتوانند بار آن‌ها را به دوش بکشد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.