تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6
امام جمعه اردستان:

مهاجرت معکوس اسرائیلیان آغاز شد

  • کد خبر : 10060
  • 27 اکتبر 2023 - 17:38
مهاجرت معکوس اسرائیلیان آغاز شد

امام چمعه اردستان ضمن اشاره به تخلیه شهرک‌ نشین های اسرائیلی و خالی شدن این نقاط از سکنه تصریح کرد: مهاجرت معکوس ساکنان در شهرک‌ها شروع شده و ارزش پولشان هم پایین آمده است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار داشت: مهمترین موضوع روز عملیات طوفان الاقصی است و صهیونیست‌ها از روی برجک‌هایی همه جا را رصد می‌کردند اما چه شد که متوجه این عملیات نشدند و گروهی بنام حماس کاری کردند که مهمترین ارتش دنیا را که در رده اول تا چهارم قرار دارد هیمنه آنان را برهم پاشید.

وی ضمن اشاره به تخلیه شهرک‌ها و خالی شدن این نقاط از سکنه تصریح کرد: مهاجرت معکوس ساکنان در شهرک‌ها شروع شد و ارزش پولشان هم پایین آمد و این طوفان موجب شد اتحاد وسیعی بین مسلمانان به وجود آمد حتی آن‌ها که رئوسایشان دلخوشی ندارند در این مسیر قرار گرفتند.

امام جمعه اردستان افزود: با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی زمانی که متوجه شدند اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته رئوسای جمهور آمریکا،  انگلیس و فرانسه مجبور به دلداری و حمایت از آن شدند و در این جنگ شاهد خوبی‌هایی هم هستیم و مردم غزه نمایش اقتدار را نشان دادند هرچند عده‌ای هم در این راه مردود شدند و این اتفاقات در تاریخ ماندگار خواهد شد و فلسطین پیروز خواهد شد و امید است کشورهای عربی هم از حماس حمایت و دفاع کنند.

امام جمعه اردستان گفت: هشتم آبان مصادف با روز بسیج دانش‌آموز است که جوانان و نوجوانان باید الگوی خود را از شهید این روز یعنی شهید فهمیده بگیرند و همچنین شهیدان سال گذشته که با بلوغ سیاسی خود کشور را بیمه کردند و دیگر اینکه کمک‌های خود را برای غزه داشته باشید.

دهشیری ابراز داشت: تعداد ۳۸ نفر برای نمایندگی اردستان ثبت نام آنان قطعی شده و هیئت های اجرایی کار خود را آغاز کرده‌اند که باید احساس مسئولیت داشته باشید و بی جهت کسی را تایید یا رد صلاحیت نکنید و در بررسی‌ها خدا را در نظر بگیرید که مردم هم خواهند پذیرفت.

وی با اشاره به طرح‌های نیمه‌تمام و همچنین سخنان رئیس جمهور در این خصوص، بیان کرد: مصلی اردستان که می‌تواند مأمنی برای استفاده‌های همگان قرار گیرد، چند سالی هست که نیمه‌کاره رها شد که تقاضای پیگیری از مسئولان را داریم و در موضوع تعزیرات هم همه باید مطیع قوانین این اداره باشند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.