تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان :

کشتی اردستان روند رو به رشدی را دارد

  • کد خبر : 10086
  • 02 نوامبر 2023 - 9:27
کشتی اردستان روند رو به رشدی را دارد

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: همه دغدغه دارند تا بتوانند مشکلات کشتی را برطرف کنند که مجموعه اردستان این مهم را پیگیری کرده و دو سالی است که کشتی اردستان رو به جلو حرکت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، مصطفی میرزایی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم اهداء مدال‌های قهرمانی تیم کشتی پهلوانک‌های اردستان در خانه کشتی شهدای شهراب اردستان اظهار داشت: مجموعه کشتی همه دغدغه دارند تا بتوانند مشکلات کشتی را برطرف کنند که مجموعه اردستان این مهم را پیگیری کرده و دو سالی است که کشتی اردستان رو به جلو حرکت می‌کند.

وی افزود: هیئت کشتی مرتبا در آخر ما عملکردهای کشتی را دریافت می‌کنیم که شهرستان اردستان یکی از هیئت‌های پر کار ما بوده و عملکرد خوبی را داشته است که در تیم نوجوانان استان اعزامی به مسابقات کشور که شانس مدال هم دارد یک نماینده دارد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: هیئت کشتی اردستان از مربیان سازنده تیم ملی استفاده می‌کند و مربیان خوبی هم دارد و شهرستان پرکاری است و یکی از مربیان اردستان هم به همراه تیم اعزامی استان به مسابقات کشوری حضور دارد.

وی ابراز داشت: موضوع صدور پروانه خانه کشتی شهدای شهراب اردستان را در جلسه مدیر کل ورزش استان را پیگیری خواهیم کرد و این مشکل برطرف خواهد شد تا کشتی‌گیرانی که با حضور خود در این مکان از بزه و نابهنجاری اجتماعی دور می‌شوند بدون دغدغه این ورزش را پیگیری کنند.

میرزایی با بیان اینکه کشتی یک رشته ورزشی است افزود: کشتی یک ورزش ارزشی هم بوده و هرکجا موضوع ایثار، شهادت و فداکاری بوده کشتی‌گیران خط مقدم هستند بنا بر این ما باید این بستر را مهیا کنیم تا این پهلوان‌پروری ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تاکید کرد: فدراسیون کشتی هیچگونه بودجه‌ای را به ما نمی‌دهد و ما از طریق خیرین تامین می‌کنیم و هیئت‌هایی که پیشرفت داشته‌اند در آخر سال طبق عملکرد برای آن‌ها بودجه تزریق می‌شود و در واقع کشتی یک نوع سمن است که به صورت شخصی تامین بودجه می‌شود.

وی همچنین در خصوص فعالیت‌های عمرانی در حوزه کشتی تصریح کرد: هیئت کشتی استان اصفهان در یکسال گذشته ۱۶ خانه کشتی را در سطح استان ساخته است و جمعیت آماری کشتی بالغ بر هفت برابر شده و در موضوع عمرانی دو سال نمونه کشوری شده‌ایم و رتبه کشتی استان به رتبه‌های بالای جدول ارتقاء پیدا کرده است و این مهم توسط شهرستان‌های استان شکل گرفته که در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی وجود دارد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.