تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4
امام جمعه اردستان:

صهیونیست کودک‌کشی را افتخار می‌داند

  • کد خبر : 10091
  • 03 نوامبر 2023 - 18:08
صهیونیست کودک‌کشی را افتخار می‌داند

امام جمعه اردستان گفت: صهیونیست‌ها بیش از سه هزار کودک را کشتند و هیچ ناراحت نشدند و آن را برای خود افتخار می دانند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان، اظهار داشت: شاهد درگیری‌های اسرائیل و فلسطین در بیست و هفتنین روز هستیم که به تعبیر رهبر انقلاب جنگ حق و باطل است.

امام جمعه اردستان گفت: می‌بینیم که مردم غزه را از مواد غذایی اولیه محروم کردند و آن‌هایی که باید از این محرومان حمایت کنند هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و کودک‌کشی را افتخار خود می‌دانند؛ در این ش ویط دیوانگان در این قرن حکومت می‌کنند و فریاد محرومان را نمی‌شنوند.

وی افزود: صهیونیست‌ها بیش از سه هزار کودک را کشتند و هیچ ناراحت نشدند اما یک کودک از خودشان فوت کرده ببینید چه موج رسانه‌ای به راه انداخته‌اند و این آه و ناله‌ها دامن ستمگران را خواهد گرفت در حالی سازمان حقوق بشر هم در این زمینه کاری انجام نمی‌دهد.

دهشیری گفت: در این جنگ وجدان مردم غزه بیدار و قوی‌تر شد تا بتوانند با اسرائیل بجنگند و امیدواریم حمایت حداکثری جامعه جهانی را با خود به همراه داشته باشند و شاهد باشیم تا جهان خالی از صهیونیست بشود.

امام جمعه اردستان گفت: مردم ما در ۱۳ آبان در سطح کشور اوج حضور خود را اعلام خواهند کرد و برائت خود را از آمریکا و اسرائیل اعلام خواهند کرد و در تاریخ کشور ما ماندگار است که آن‌ها ضربه محکمی را از ایران خوردند.
وی گفت: موضوع کیفیت و اشاره به این روز باید در دستور کار ادارات قرار گیرد و در همه اصناف مورد نظر قرار گیرد تا بتوانیم گامی محکم در تولید کشور برداریم و برای این مهم باید نظارت‌ها را داشته باشیم که می‌طلبد مسئولان در این خصوص فعالیتشان بیشتر شود که باید در همه موضوعات ورود داشته باشند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.