تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان بی‌نظیر بود

  • کد خبر : 10096
  • 05 نوامبر 2023 - 17:20
راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان بی‌نظیر بود

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه اعضای شورای فرهنگ عمومی اردستان دغدغه فرهنگی داشته باشند گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان بی‌نظیر بود.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام،  سیدمحمدهادی احمدی‌طباء ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع پیشنهاد برنامه توسط اعضاء در خصوص هفته فرهنگی شهرستان اردستان از پنجم تا یازدهم آذر و سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی، اظهار داشت: به جز ائمه جمعه، اعضای شورای فرهنگ عمومی دغدغه فرهنگی‌شان برای هفته فرهنگ پائین است و منتظر دعوتنامه هستند یا این حس را ندارند.

وی افزود: توصیه می‌شود اعضای برگزارکننده هفته فرهنگ شهرستان کتاب دغدغه‌های فرهنگی رهبر انقلاب اسلامی را بخوانید و حضور نوجوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان در اردستان بی‌نظیر بود که در این خصوص از بسیج دانش‌آموزی تشکر می‌شود، جوانان بسیار خوب و با دانشی در اردستان داریم که در برنامه‌های قرآنی و هنری از آنان استفاده می‌شود، اما از آن‌ها توسط مسئولان تقدیری صورت نمی‌گیرد، با این حال در مراسم شرکت می‌کنند.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: وقتی جوانی در راهپیمایی شرکت می‌کند، یعنی اینکه من جمهوری اسلامی را دوست دارم، اما مسئولان از هنرجویان تقدیری به عمل نمی‌آورند و در برنامه‌هایشان شرکت نمی‌کنند که این موضوع باید بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود و قدر جوانان را بدانیم.

وی ابراز داشت: انقلاب ما مردمی است و باید برنامه‌های هفته فرهنگ هم توسط مردم اجرایی شود و به صورت مردمی پیش برود و به دانش‌آموزان جایگاه بدهیم و با آن‌ها صحبت کنیم و با شورای دانش‌آموزی مدارس جلسه بگذاریم و محور را جوانان و نوجوانان در مدارس بگذاریم همانطور که قبلاً اعلام کردیم برای یادواره شهدا در مدارس این کار انجام شود.

احمدی‌طباء بیان کرد: هفته فرهنگ شهرستان اردستان با هفته بسیج و شهادت حضرت زهرا تقارن پیدا کرده است که باید برای جایگاه هر کدام جداگانه برنامه‌ریزی شود و برای تولیدات رسانه‌ای در ادارات شهرستان اردستان دغدغه‌ای نمی‌بینیم و ما به این موضوع نیاز داریم هرچند استعدادهای آن‌ها را در این شهرستان داریم که باید حتماً این کار انجام شود و برنامه‌های هفته فرهنگ باید به شکلی برنامه‌ریزی شود تا در خارج از شهرستان هم برنامه‌هایی داشته باشیم که با هماهنگی حوزه هنری موضوعاتی را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.