تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
5
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان:

برگزاری هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ‌کتاب خوانی است

  • کد خبر : 10103
  • 05 نوامبر 2023 - 19:05
برگزاری هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ‌کتاب خوانی است

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان گفت: برگزاری هفته کتاب در راستای ترویج فرهنگ‌کتاب خوانی است و برنامه ریزی برای هفته فرهنگ هم انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، رضوان امامدادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت:  برگزاری هفته کتاب و کتابخوانی (۲۳ تا ۳۰آبان) و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و همچنین برنامه ریزی برای هرچه بهتر برگزاری شدن هفته فرهنگ شهرستان(۵لغایت ۱۱آذرماه) نیز در دستور کار این شورا قرار دارد.

وی بابیان برنامه های این دو برنامه افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری شب شعر از برنامه های پیش بینی شده می باشد، همچنین برگزاری جلسه های تبیین در مدرسه و مسجد،تشکیل کمیته فضای مجازی و تولید محتوا برای نشر در این فضا با موضوع جهاد تبیین و تشکیل کمیته برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی با محوریت ائمه جماعت شهرستان از برنامه های پیش بینی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: بررسی معضل ها و ویژگی‌های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی منطقه وجود دارد و ارایه راهکار مناسب برای رفع این چالش ها از جمله هدف‌های برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان است و از شهرداران و بخشداران درخواست داریم در هفته کتاب همکاری لازم را در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی با برگزار کنندگان این هفته داشته باشند.

وی ابراز داشت: همه باید تلاش کنیم کودکان و نسل جوان بسمت کتابخوانی هدایت شوند تا سطح علمی و آگاهی آنها بالارود.

انتهای پیام

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.