تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
3
رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان:

متهمان قاچاق سوخت اردستان به ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

  • کد خبر : 10111
  • 06 نوامبر 2023 - 9:07
متهمان قاچاق سوخت اردستان به ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: دو متهم قاچاق نفت‌گاز در اردستان دستگیر شدند که علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت بیش از ۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، امید سلامی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره صدور حکم ویژه قاچاقچیان سوخت در اردستان، اظهار داشت: جریمه سنگینی برای دو متهم قاچاق نفت‌گاز در اردستان انجام شد. در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، مأموران انتظامی، حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به دو دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند و با توجه به اینکه متهمین با بارنامه‌های صوری و گچ در حال حمل تعداد ۶۵ بشکه ۲۰۰ لیتری نفت‌گاز بودند، متوقف شدند.

وی گفت: گزارش تخلف برای بررسی موضوع به اداره تعزیرات حکومتی ارائه شد و این شعبه با توجه به روند رسیدگی پرونده و ارائه نکردن هیچ‌گونه اسناد و مدارک دال بر قانونی بودن حمل محموله توقیفی، متهمین به زندان اعزام و در نهایت اتهام انتسابی را محرز و مسلم اعلام شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان تصریح کرد: متهمان علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده از آنان به نفع دولت، مجموعاً به پرداخت مبلغ بیش از ۹ میلیارد ریال تحت عنوان جزای نقدی محکوم شدند که پس از ابلاغ دادنامه صادره و قطعیت آن، با رعایت تشریفات قانونی اجرا و تمام جریمه وصول شد.
سلامی بیان کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی ایادی قبل، محل جمع‌آوری و دپوی مواد سوختی در حال انجام است و پیشگیری از قاچاق کالا، در سطح شهرستان اردستان در اولویت قرار دارد و با این متخلفان و سودجویان، بدون هیچ گونه اغماضی، به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.