تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان:

۶۰۰۰لیتر روغن قاچاق در اردستان کشف شد

  • کد خبر : 10124
  • 09 نوامبر 2023 - 9:23
۶۰۰۰لیتر روغن قاچاق در اردستان کشف شد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان با بیان اینکه شش هزار روغن قاچاق در اردستان کشف شد،‌ گفت: متهم به ۳میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، امید سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران، از کشف کالای قاچاق در اردستان خبر داد و اظهار داشت: مأمورین یگان امداد در راستای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی هنگام کنترل و پایش خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون تعداد ۲۸ بشکه ۲۲۰ لیتری روغن موتور که بدون مجوز و مدارک مثبته قانونی از استان تهران به مقصد شهرستان میبد در حال تردد بود کشف و گزارش مربوطه را جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به این اداره ارائه کردند.

سلامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این خصوص پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و براساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی به مالک را محرز تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه روغن‌های قاچاق مکشوفه از متهم کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم با بررسی پرونده به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۲۸۳میلیون و ۶۹۰هزار و ۱۴۴ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان تصریح کرد: روغن موتور در زمره کالاهایی است که دارای ضوابط اختصاصی بوده و فروشندگان و خریداران آن ملزم به ثبت هر گونه انتقال در سامانه جامع تجارت هستند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.