تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
4
امام جمعه اردستان:

بیشتر ناهنجاری‌ها از فرزندان طلاق در جامعه است

  • کد خبر : 10130
  • 10 نوامبر 2023 - 19:17
بیشتر ناهنجاری‌ها از فرزندان طلاق در جامعه است

امام جمعه اردستان گفت:بیشتر نابهنجاری‌ها در جامعه از فرزندان طلاق است و باید جوانان مواظب ازدواج‌های اینترنتی باشند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام اظهار داشت: بیش از یک‌ماه است مردم مظلوم غزه زیر حمله وحشیانه اسرائیل است و شاهد ویرانی و کشته شدن آن‌ها هستیم و به کسانی که با حمایت آمریکا کودک‌کشی می‌کنند نفرین می‌فرستیم که بیش از ۱۰هزار نفر کشته شده‌اند و ندایی از سردمداران حقوق بشری برنخواسته است پس حامیان مردم مظلوم چه کسانی هستند؟

وی افزود: انتظار داشتیم همچون امروز که علم در خدمت صلح جهانی و آرامش و صلح است از موشک و بمب خبری نباشد و شاهد آرامشی در کل دنیا باشیم که با آمدن حضرت مهدی عجل‌الله آن روز دیر نخواهد بود و در ۲۴آبان هم روز علامه طباطبایی هستیم که به عنوان روز کتاب و کتابخوانی نام گرفته تا بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سطح سواد عمومی جامعه باشد که این روز را گرامی می‌داریم.

امام جمعه اردستان گفت: سالروز شهادت اقتدار کشور ایران شهید تهرانی مقدم است و اگر دشمنان الان نگرانند و می‌ترسند به جهت اقتدار این شهید والا مقام است که به نام پایه‌گذار موشکی ایران شناخته می‌شود.

وی ابراز داشت: اموال ایران را بلوکه می‌کنند و این موضوع یک نوع زورگویی است که به نام تحریم‌ها شناخته می‌شود که به زودی شاهد رسوایی آمریکا خواهیم بود.

وی گفت: روز گذشته هم روز شورای حل اختلاف بود که این روز را گرامی داشته و به جهت استحکام بنیان خانواده این شورا مفید است و امیدواریم آمار طلاق بیش از ازدواج نباشد که این می‌تواند بنیان خانواده‌ها را متزلزل کند و شاهد مستحکم شدن بنیان خانواده‌ها باشیم؛ بیشتر نابهنجاری‌ها در جامعه از فرزندان طلاق است و باید جوانان مواظب ازدواج‌های اینترنتی باشند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.