تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

تعامل آموزش و پرورش اردستان بین ادارات ضعیف است

  • کد خبر : 10139
  • 13 نوامبر 2023 - 20:39
تعامل آموزش و پرورش اردستان بین ادارات ضعیف است

فرماندار اردستان با بیان اینکه تعامل آموزش و پرورش بین ادارات اردستان ضعیف است، گفت: یک جلسه‌ای با عنوان نشست شورای دانش آموزی با اولویت اول و دوم متوسطه در شهرستان برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سیدمحمدهادی احمدی‌طباء عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به اینکه یک مدیر باید سعه صدر داشته باشد باید صحبت دانش‌آموزان را بشنوید و انتقاد پذیر باشد چرا که می‌تواند اثرات مثبت داشته باشد حتی اگر جواب هم ندهید صبور باشید.

وی افزود: با توجه به برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدارس و مشخص شدن افراد عمده مدیریت کار مدرسه را برعهده دانش‌آموزان بگذارید و یک جلسه‌ای با عنوان نشست شورای دانش آموزی با اولویت اول و دوم متوسطه در شهرستان اردستان برگزار کنید.

فرماندار شهرستان اردستان با بیان اینکه شورای دانش‌آموزی را دریابید زیرا این‌ها مورد وثوق دانش‌آموزان هستند گفت: تعامل‌ آموزش و پرورش ضعیف بوده و آموزش و پرورش باید بین اداره ورزش و جوانان و ارشاد تعامل‌ها را افزایش دهند تا اداره ورزش و جوانان بتواند استعدادهای ورزشی را در دانش‌آموزان کشف کند.

وی ابراز داشت: در سال یک‌هزار و ۴۰۰ تعداد پنج قهرمان در رشته‌های ورزشی دانش آموزان در اردستان کشف شدند اما در سال گذشته به ۱۵۸ نفر افزایش یافته است و در شش ماهه امسال نیز ۵۷ قهرمان در رشته‌های مختلف در شهرستان، استان و کشور کشف شده‌اند که اکثراً هم دانش‌آموز هستند و در حوزه دانشجویی کمتر بودند.

احمدی طباء گفت: اداره ارشاد هم می‌تواند استعدادهای قرآنی و همچنین استعدادهای هنری را در بین دانش‌آموزان کشف کند و حداقل شناسایی شود؛ دانش‌آموز برای ما مهم هستند و باید برای آن‌ها وقت گذاشت چون قرار است آینده کشور را بسازند.

موارد زیر پوستی  مدارس به اولیاء گفته شود

حجت‌الاسلام حسن دهشیری در ادامه جلسه اظهار داشت: تزکیه و تعلیم هم در قرآن آمده است و تزکیه و رشد و نمو مقدم بر تعلیم است و اگر تعلیم در آموزش و پرورش وجود دارد باید مقدمه تزکیه هم باشد و قرار شد جشن ستارگان برگزار شود و بهتر است بگویید جشن فرهیختگان تا کسانی که در مراسم‌های خارج از مدرسه حضور دارند به عنوان فرهیختگان شرکت کنند.

امام جمعه اردستان گفت: موضوع فاطمیه باید توجه شود و هدف این باشد تا با مرام فاطمی بیشتر آشنا شویم و عفاف و بیان فاطمی مغفول واقع نشود و در مراسمات گفته شود و جلسات اولیاء را جدی بگیریم و اطلاعاتی در آن وجود دارد که باید در آن جلسه گفته شود و بعضی مواقع موضوعاتی است که در زیر پوست کلاس‌ها و مدارس می‌گذرد که اگر بیشتر شود به شهر کشیده می شود و متورم می‌شود که باید به اولیاء انتقال داده شود و این نکته را جدی گرفته و از کارشناس استفاده شود تا در امر پرورش یاورمان باشند و جشن تکلیف یا جشن شرافت در مدارس جدی گرفته و به دانش آموزان بها دهیم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.