تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان:

انتظار اردستانی‌ها برای افتتاح استخر شنا ۵ ساله شد

  • کد خبر : 10142
  • 15 نوامبر 2023 - 16:35
انتظار اردستانی‌ها برای افتتاح استخر شنا ۵ ساله شد

انتظار اردستانی‌ها برای افتتاح تنها استخر شنای شهر اردستان ۵ ساله شد به نحوی که افتتاح مجموعه چشم‌انتظار اعتبارات است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، عباس روحانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موضوع تعمیرات استخر شنای آبشار اردستان مدت‌ها است که پیگیری شده است در حالی که این مهم یکی از مطالبات مردم است و باید پیگیری و به بهره‌برداری برسد که اتفاقات خیلی خوبی در این مدت انجام شده است.

وی افزود: موضوعی که خیلی مهم است این بوده که تعمیر استخر از ساخت آن پرهزینه‌تر است، اما بخش عمده کار انجام شده و حدود ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و موتورخانه استخر شنای آبشار اردستان که اصل موضوع بود به‌روزرسانی شده و در بهترین وضعیت قرار دارد و موضوع جکوزی آن پیش‌بینی نمی‌شد، اینقدر هزینه داشته باشد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: با توجه به اینکه جکوزی نیاز مردم بود و باید سیستم آن تغییر می‌کرد هزینه بالایی از تخصیص‌ها را به خود اختصاص داد و پوشش سقف که خوردگی داشت در سال ۹۸ تعمیرات آن انجام شد و روشنایی آن به‌روزرسانی شد و موضوع خاصی در این خصوص فعلاً وجود ندارد، منتها تنها نگرانی که الان وجود دارد این است که شکستگی در کاسه استخر مشاهده شده است و تا چند روز آینده بعد از اسیدشویی و آبگیری مورد تست نشت قرار می‌گیرد که اگر مشکلی پیش نیاید کار استخر تمام شده است.

وی ابراز داشت: موضوعی که برای راه‌اندازی مجدد استخر شنای آبشار اردستان مورد نظر است این است که موضوع هواساز آن باید تعمیرات آن انجام شود که از نظر بودجه کمبود دارد و با توجه به اینکه فضای استخر بازتر شده است به جهت اینکه سقف کاذب را برداشتیم و باید هوا ساز تقویت شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه لازم است اقدامات جزیی پیش از افتتاح انجام شود، تصریح کرد: انجام این اقدامات جزیی لازم است صورت پذیرد تا بعد از راه‌اندازی استخر به دلیل انجام این اقدامات جزیی تعطیل نشود.

وی افزود: مجموعه‌هایی که به استخر اضافه می‌شود بخش تریا است که اضافه خواهد شد و اگر مشکلی پیش نیاید یک سالن ماساژ در موضوع استخر ایجاد خواهد شد که شرایط آن در حال بررسی است و جزو موضوعات درمانی استخر است.

روحانی گفت: با توجه به اینکه استخر یک جایگاه تفرجگاه است باید موضوع تغذیه آن‌ها هم به روز باشد که به زودی استخر راه می‌افتد و موضوع کاسه استخر اگر مشکلی پیش نیاید به زودی افتتاح خواهد شد در غیر این صورت شش ماه دیگر به طول خواهد انجامید.
به گزارش تسنیم، تنها مجموعه آبی اردستان از پنج سال پیش تاکنون برای تعمیرات تعطیل شده و تا به امروز افتتاح و به بهره‌برادری نرسیده است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.