تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

انتقاد فرماندار اردستان از از رتبه پایین تاسیسات گردشگری

  • کد خبر : 10152
  • 16 نوامبر 2023 - 17:28
انتقاد فرماندار اردستان از از رتبه پایین تاسیسات گردشگری

فرماندار شهرستان اردستان گفت: فعالیت در کم‌کاری ایجاد تاسیسات گردشگری موجب قرار گرفتن شهرستان اردستان در رتبه هشتم شده است.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، سید محمد هادی احمدی طباء صبح امروز در جلسه گردشگری و خدمات سفر اظهار داشت: حوزه گردشگری یک حوزه‌ای است که در اردستان باید به صورت ویژه دیده شود.

وی در بیان جزئیات زیرساخت‌های گردشگری استان اصفهان افزود: در رتبه‌بندی تعداد تاسیسات گردشگری استان اصفهان رتبه اول شهرستان اصفهان است که ۲۴۳ مورد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری آن در بهمن سال گذشته بوده است.

احمدی طباء با انتقاد به این موضوع که نشان می‌دهد فعالیت در خصوص گسترش تاسیسات گردشگری انجام نشده است، افزود: کاشان در رده دوم ایجاد تاسیسات با ۱۱۲ مورد و رده سوم خور و بیابانک با ۷۷ تاسیسات گردشگری و رده چهارم از آن آران و بیدگل با ۴۴ تاسیسات گردشگری و سمیرم با ۴۳ تاسیسات پنجم است و نایین با ۳۲ ششم و نطنز با ۳۱ مورد هفتم است و اردستان با ۲۷ تاسیسات گردشگری رتبه هشتم است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: اردستان با نزدیک به سه هزار سال قدمت باید آمار بالاتری را به خود اختصاص دهد هرچند تا مهرماه همگی آمارشان افزایش داشته است و اردستان تا مهر ماه یک پله بالاتر آمده است که باید موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ابراز داشت: با بازدیدی که از کویر مهاباد انجام شد این کویر بی‌نظیر است و با مابقی کویرهای شهرستان اردستان مورد قیاس نیست و بسیار فوق‌العاده است و بکر و دست نخورده باقی مانده است و رمل‌ها وتله‌های پی در پی دارد و این نشان می‌دهد که در این حوزه کار انجام نشده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: موضوع دیگری که پیگیری کرده‌ایم هتل سایبان اردستان است که از سال ۹۵ تاکنون بلاتکلیف مانده است و نگذاشته‌اند که افتتاح شود و شهرستان اردستان رشد کند و هفت سال است این هتل آماده ولی افتتاح نشده است.

احمدی طباء بیان کرد: شهرستان اردستان دارای انار است اما یک جشن مستقل برای انار نداریم و فقط دو مدرسه از مدارس شهرستان اردستان جشن انار برگزار کردند که همین برنامه‌ها زیرساخت گردشگری را قوی می‌کند.

وی ابراز داشت: آماده شدن کلیپ‌های اردستان سرای من بهترین موضوع برای معرفی گردشگری شهرستان اردستان بوده که تاکنون بازخوردهای خوبی را داشته است که تاکنون ۱۲ مورد آن در فضای مجازی پخش شده است و اماکن تاریخی هم یکی از اصالت‌های این شهرستان است که باید روی آن کار شود.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.