تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
0
امام جمعه اردستان:

مسئولان اردستان بستر ساخت مسکن را فراهم کنند

  • کد خبر : 10158
  • 17 نوامبر 2023 - 18:02
مسئولان اردستان بستر ساخت مسکن را فراهم کنند

امام جمعه اردستان گفت: مسئولان در جریان باشند یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور وعده ساخت مسکن است که باید این مورد پیگیری شود و بستر ساخت این مسکن ها را فراهم آورند.

به گزارش پایگاه خبری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، اظهار داشت: ولادت با سعادت حضرت زینب کبری علیها سلام را در پیش داریم که نامش از طرف وحی بوده و واقعا زینت پدر و مادر بود و شجاعت و بلاغت را از پدر و حجاب و عفاف را از مادر به ارث برده است و رسوا کننده یزید و یزیدیان بود که این واقعه در تاریخ ماند که روز ولادتش را روز پرستار نامیده‌اند که این روز را به پرستاران تبریک می‌گوییم.

وی افزود: خدمات ارزشمند پرستاران دارای ویژگی‌های مهمی است که یکی از آن‌ها سلوک الی‌الله است و به کار خود تعهد دارند و ساعت‌ها و روزها و شب‌ها در کنار بیمار می‌مانند و مایه امنیت خاطر جامعه هستند و در واقع یک مجاهده و جهاد می‌کنند که نمونه آن را در غزه می‌بینیم که تا آخرین لحظه با مجاهده خود در کنار بیماران می‌مانند.

امام جمعه اردستان گفت: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان‌ها در غزه نشان‌دهنده قصاوت آن‌ها است که برایش کودک و غیر کودک فرقی ندارد و همه را می کشند که امید واریم این رژیم جعلی نابود شود تا این رنج تمام شود و شاهد سرنگونی آن‌ها بعد از ۷۵ سال باشیم.

وی ابراز داشت: انتخاباتی که در آخر سال داریم گام‌های خود را برمی‌دارد و کمیته اجرایی و شورای نگهبان کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و از طرفی هرکس در هر پستی است سعی کند موجب دلسردی مردم نباشند و ملاک قانون خواهد بود تا شاهد حضور حداکثری در پای صندوق رای باشیم.

دهشیری بیان کرد: مسئولان در جریان باشند یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور وعده ساخت مسکن است که باید با توجه به وجود زمین در اردستان این مورد پیگیری شود و در کمیته تطبیق با تغییر کاربری زمین‌ها بستر ساخت این مسکن ها را فراهم آورند.

امام جمعه اردستان بیان کرد: بعضی از زمین‌های کشاورزی که آب ندارند می‌توانند برای ساخت مسکن مورد استفاده قرار بگیرند که این هم لازمه پیگیری توسط مسئولان است تا در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.