تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
0
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

هدف دشمنان از اعمال تحریم‌ها جدایی مردم از حکومت است

  • کد خبر : 10170
  • 20 نوامبر 2023 - 10:18
هدف دشمنان از اعمال تحریم‌ها جدایی مردم از حکومت است

نماینده ولی‌فقیه در اصفهان با بیان اینکه هدف دشمنان از اعمال تحریم‌ها جدایی مردم از حکومت است، گفت: دشمن حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم همایش زکات در حسینیه ثارالله روستای حیدرآباد، اظهار داشت: زکات در راس عبادت‌های مالی قرار دارد، دستورات خداوند بعضی از آن‌ها شخصی و بعضی از آن‌ها اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: دستورات و عبادت‌های شخصی آن است که خود فرد ساخته می‌شود و با جامعه مستقیماً کاری ندارد که همچون دعا نماز و روزه را شامل می‌شود و گرسنه‌ای و فقیری را سیر نمی‌کند.

وی افزود: دشمنان از ابتدای اسلام با این گونه عبادت‌ها کاری نداشتند اما بعضی عبادت‌ها، عبادت‌های اجتماعی است و برای ساختن جامعه کاربرد دارد که این‌ها هم دو گونه است بعضی از این‌ها مالی که در راس آن‌ها زکات قرار دارد و بعضی از آن‌ها هم مالی نیست همچون امر معروف و نهی از منکر و در راس عبادت‌هایی که سازندگی دارد نماز است و هیچ چیز در سازندگی انسان به جز نماز نیست که خط ارتباط بین انسان و خداوند است و افرادی که خدای ناکرده از این عمل به دور باشند و نماز را به پا ندارند بدانند که همه اوضاع آن‌ها خراب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: اولین موضوعی هم که در قیامت از انسان سوال می‌شود نماز است و بهترین موضوعی که انسان را می‌سازد و قرب به خدا را زیاد می‌کند نماز بوده و بعد از نماز در راس عبادت‌های مالی و بلکه عبادت‌های اجتماعی هم مالی و غیر مالی زکات است.

وی با بیان اینکه تمام تحریم‌هایی که دشمن انجام می‌دهد می‌خواهد مردم را از حکومت اسلامی جدا کند، افزود: با راهپیمایی‌های مختلفی که انجام می‌دهیم مشتی را بر سینه آن‌ها می‌کوبیم هرچند دشمن آمار راهپیمایی‌ها را کم اعلام می‌کند اما موضوع انتخابات با موضوعات دیگر فرق دارد چرا که عدد و ارقام اعلام می‌شود و دشمنان نشسته‌اند که نتیجه انتخابات را ببینند تا که چند درصد از مردم از حکومت جدا شده‌اند و رهبر انقلاب اسلامی هم به این جهت برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید دارند.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: ما باید به خاطر اینکه نشان دهیم که رهرو خون شهیدانمان هستیم در انتخابات شرکت کنیم هرچند اوضاع اقتصادی خراب و گرانی‌هایی وجود دارد و آن دستاوردی که انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی برای ما آورده است، بسیار مهم است.
امام جمعه اصفهان با اشاره به موضوع جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی افراد تصریح کرد: راه‌هایی که برای غزه می‌خواهند آب و غذا برسانند، بسته است و این راه‌ها دست کشورهای دیگر است و تمام کشورهای عربی انبارهایشان پر از اسلحه و مهمات است اما جرات و اجازه ندارند به غزه کمک کنند که این گونه افراد از نظر امیرالمومنین افراد مرده هستند و کسی که اختیارش دست خودش نیست و دست کافران بوده، مرده است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.