تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
0
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان خبر داد:

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با۵۰ غرفه در اردستان

  • کد خبر : 10177
  • 21 نوامبر 2023 - 19:43
افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با۵۰ غرفه در اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در در دو قالب صنایع تبدیلی و صنایع دستی به مناسبت هفته بسبج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سرهنگ روح‌الله صنعتکار در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اردستان اظهار داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج در سالن ورزشی کوثر بسیج به مدت هفت روز افتتاح شد که با ۵۰ غرفه و عمدتاً توسط خواهران بسیجی تولید شده است.

وی افزود: نمایشگاه فوق در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی همچون گل، صنایع خانگی و خوراکی، پوشاک، منسوجات، سنگ و کارهای دستی در قالب‌های مختلف و بافتنی و تزیینی ظروف مختلف است که تا پنجم آذر دائر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از دستورات رهبر انقلاب اسلامی است که در حوزه رشد تولید که شعار چندین ساله ایشان است و تأکید دارند و تولید صنایع خانگی برای کمک به اقتصاد خانوار در دستور کار بسیج قرار گرفته است و توانستیم در چندین نمایشگاهی که از سال قبل تاکنون برگزار و حمایت کرده‌ایم تولیدات خانگی با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

وی ابراز کرد: استقبال از نمایشگاه می‌تواند به رشد تولید کمک کند و مردم با استقبالی که دارند موجب خوشحالی و حمایت تولیدکنندگان هم خواهد شد که از سال گذشته تاکنون چهار نمایشگاه شهرستانی و ۱۲ نمایشگاه پایگاهی دراین‌خصوص برگزار شده است

صنعت‌کار تأکید کرد: نمایشگاه مذکور در دو قالب صنایع تبدیلی و صنایع‌دستی تشکیل شده است که صنایع تبدیلی را می‌توان ترشیجات، رب انار، ماست، دوغ، کره و شیرینی‌ها را نام برد و صنایع‌دستی هم عروسک بافی، خیاطی، سبدبافی، کار روی سنگ و میناکاری را نام برد.

انتهای خبر/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.