تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1
معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج:

بسیجیان مراقب رخنه دشمن باشند/تصاویر

  • کد خبر : 10184
  • 25 نوامبر 2023 - 17:24
بسیجیان مراقب رخنه دشمن باشند/تصاویر

معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج با بیان اینکه بسیجیان مراقب رخنه دشمن باشند، گفت: بسیجیان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سردار جهانگیر انصاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته بسیج در سپاه اردستان، اظهار داشت: فلسفه تشکیل بسیج را که حضرت امام(ره) قبل از جنگ هشت ساله دفتر بسیج امضا و ابلاغ فرمودند این بود که حضرت امام(ره) از واقعیات و سیر انقلاب را توسط آیت‌الله شاه‌آبادی دریافت کرده بود و با بصیرت وارد شده بود و تشکیل ارتش بیست میلیونی را اعلام کرد.

معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج، ابراز داشت: با شروع جنگ ارتش سر و شکل درستی نداشت و ایران جمعیت ۳۶ میلیون بود، اما الان باید بگوییم بسیج ارتش ده‌ها میلیونی است که افتخارات زیادی را از آن زمان تاکنون کسب کردند.

وی افزود: جنگ بر ما تحمیل شد و ما دفاع کردیم که بدین جهت دفاع مقدس نام گرفت و دست خالی وارد جنگ شدیم و انسان‌های بزرگی را از دست دادیم و بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز وارد جنگ شدند و ۳۶ هزار نفر آنان به شهادت رسیدند و شهید ۱۱ ساله هم در بین آن‌ها داشتیم و همه به امامان اقتدا کردیم و با نوشتن وصیت‌نامه وارد جنگ می‌شدیم.

انصاری گفت: بسیج هر کجا نیاز بوده وارد عرصه شده و توانسته اقتدار بسیج را حفظ کند و امروز خط مقدم دشمن در مدارس و دانشگاه‌ها است و نمی‌تواند از طریق جنگ به ما آسیبی بزند و از راه ضد فرهنگی وارد شده است.

معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج، افزود: امام راحل با اشرافیت وارد شد و بسیج هم این راه را با بصیرت پذیرفتند، بنابراین بسیجیان قدر خود را بدانید؛ بسیجیان دشمن را بشناسند و جهاد تبیین را در دستور کار قرار دهید، چرا که دشمن مهمترین کار آنها امروز دروغ‌پردازی است که باید با روشن‌بینی نقشه آنها را خنثی کنیم و بصیرت را پیشه و اقتدار آمادگی را حفظ کنید و یک لحظه هم تاکنون بسیجیان از دشمن غفلت نکرده‌اند و ما در اوج آمادگی هستیم.
وی تاکید کرد: بسیجیان مواظب رخنه دشمن در بسیج باشید و باید بسیجی که در همه موضوعات فعالیت دارد، صیانت شود و اما عملیات طوفان الاقصی موجب شد چهارمین ارتش دنیا در برابر یک گروه کم بیاورد و یک روزه بر هم پاشیدند در حالی که کم آوردند و زن و کودک را می‌کشند که این در قانون جنگ منع شدهف اما آن‌ها شکست غیرقابل ترمیم را داشته‌اند و مردمی را که در جنگ نبودند می‌کشتند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.