تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
2
امام جمعه اردستان:

حمله طوفان‌الأقصی آبروی اسرائیل را برد

  • کد خبر : 10234
  • 01 دسامبر 2023 - 18:32
حمله طوفان‌الأقصی آبروی اسرائیل را برد

امام جمعه اردستان گفت: رژیم صهیونیستی آبرویشان در حمله طوفان‌الاقصی از بین رفت و شاهدیم حملات مجدد خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: هفته بسیج را با برنامه‌های مختلفی پشت سر گذاشتیم و با دیداری که با رهبر انقلاب اسلامی عنوان شد این شجره طیبه توسط حضرت امام تشکیل شد.

دهشیری گفت: بسیجی مخلص در اندیشه خدمت به انقلاب است و در این راه شهیدان زیادی تقدیم شد و بسیجیان در میدان‌های مختلف علمی و فرهنگی حضور دارند و در عرصه پیش رو همچون انتخابات مشارکت خوبی را از آحاد ملت انتظار داریم.

وی افزود: مُرّ قانون باید در انتخابات رعایت شود تا شاهد انتخابات پرشور باشیم و دیگر اینکه رژیم صهیونیستی آبرویشان در حمله طوفان‌الاقصی از بین رفت و شاهدیم حملات مجدد خود را آغاز کرده و خانه‌های مردم را روی سرشان خراب می کند که با بیداری ملت دنیا این‌ها رسوا و مردم فلسطین بتوانند خودشان تصمیم بگیرند.

امام جمعه اردستان گفت: طبق تاریخ ۶۸ سال پیش شهید مدرس را به شهادت رساندند و این مدال افتخار برای اردستان بوده که وی یک اردستانی با ویژگی‌های خاص است که رهبر انقلاب از او یاد کرده که مردم بتوانند افرادی انقلابی همچون مدرس را برای مجلس انتخاب کنند و در اوج برخورد با رضاخان شجاعت داشت و او را به خاک مذلت نشاند و در بین مردم حضوری فعال داشت و چون خود را وکیل مردم می‌دانست موارد را در بین مردم بیان می‌کرد و خود اعلام کرده بود بنده ترس و حرص را ندارم.

وی ابراز داشت: روز دانشجو را پیش رو داریم. دانشجو طبق سخنان بزرگان مؤذن انقلاب است و باید در تمام موارد بیدار باشد و حواسشان باشد تا در زمین دشمن بازی نکند و ضمن تبریک این روز برای همه آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.