تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
رئیس هلال احمر شهرستان اردستان:

اعزام کاروان سلامت از سوی هلال احمر اردستان به مناطق کم‌برخوردار

  • کد خبر : 10246
  • 04 دسامبر 2023 - 18:01
اعزام کاروان سلامت از سوی هلال احمر اردستان به مناطق کم‌برخوردار

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان ضمن اشاره به اعزام کاروان سلامت از سوی هلال احمر اردستان به مناطق کم‌برخوردار، گفت: ۶ میلیارد ریال به نیازمندان توسط هلال احمر اردستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، منصور خانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهاردهم آذر روز جهانی داوطلب با شعار “امید و فراتر از آن، ایمان” است که این روز را گرامی داشته و به اطلاع می‌رساند جمعیت هلال احمر اردستان در ۹ ماهه سال جاری مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کمک‌های درمانی و دارویی به مددجویان پرداخت کرده است.

وی افزود: اهدا ۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و ارائه خدمات در قالب ایستگاه سلامت به ارزش ۸۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و تهیه و توزیع ۲۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از دیگر اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر اردستان بوده است.

رئیس هلال احمر شهرستان اردستان گفت: اعزام دو مرحله کاروان سلامت به مناطق کمتر برخوردار شهرستان کاشان انجام شده که خدمات پزشکی، آموزشی و حمایتی به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال به افراد ارائه شده و همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال کمک‌های مردمی جهت آسیب‌دیدگان از حوادث جمع‌آوری شده است.
وی بیان کرد: برگزاری ۲۳ دوره آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، مخاطرات و پایه داوطلبی برای ۴۶۵ نفر داوطلب نیز از اقدامات جمعیت هلال احمر اردستان در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بوده و واحد داوطلبان این جمعیت با ۱۰ خانه هلال در سطح شهرستان با هدف ارتقای سطح ایمنی و ارتقای سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.