تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3
یک فعال سیاسی:

خون شهدایی همچون شهید عجمیان و علی‌وردی فتنه سال گذشته را خاموش کرد

  • کد خبر : 10254
  • 06 دسامبر 2023 - 10:19
خون شهدایی همچون شهید عجمیان و علی‌وردی فتنه سال گذشته را خاموش کرد

یک فعال سیاسی با بیان اینکه مردم پس از ریخته‌شدن خون پاک جوانانمان متوجه شدند پشت سر این قضیه آمریکا و اسرائیل حضور دارند گفت: تبیین‌های مهمی از طرف افراد شاخص انجام شد و مردم دریافتند که امنیت مهم‌ترین رکن یک جامعه است.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، بهجت ناصری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صاحب نیوز» در ارتباط با فتنه سال گذشته با اشاره به اینکه اوایل کار، حقیقت آن جور که بایدوشاید بیان نشده بود، اظهار کرد: اما به‌مرورزمان که حقیقت بیان شده و فیلم‌ها مشاهده شد، مردم اتفاقاتی را کنار هم چیدند و آرام‌آرام متوجه شدند.

این فعال سیاسی ادامه داد: این فتنه به‌راحتی خاموش نشد، ما چقدر خون شهید و جوانان ناب مانند شهید روح‌الله عجمیان و شهید آرمان علی‌وردی را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه مردم پس از ریخته‌شدن خون پاک جوانانمان متوجه شدند پشت سر این قضیه آمریکا و اسرائیل حضور دارند گفت: دشمنان قصد سوریه‌سازی ایران را داشتند.

ناصری افزود: تبیین‌های مهمی از طرف افراد شاخص انجام شد و مردم دریافتند که امنیت مهم‌ترین رکن یک جامعه است.

فعال حوزه سیاست با بیان اینکه مردم فهمیدند اشخاصی که دعوت به اغتشاش و آشوب می‌کنند، عامل دشمن هستند افزود: آنان معترض واقعی و دلسوز مردم و سرنوشت ایران اسلامی نبودند.

وی ادامه داد: این افراد برای اینکه یک امتیازی از دشمن دریافت کنند و یا مبلغ ناچیزی از آنها بگیرند دست به چنین اقداماتی زدند و فقط هدف خودشان برایشان اهمیت داشت.

ناصری در ادامه در تبیین تجارب کسب شده توسط مردم و مسئولین در این فتنه خاطرنشان کرد: مسئولین با مردم روراست باشند، اگر اتفاقی در کشور رخ داد، در بزنگاه اعلام کنند و اطلاع‌دادن آن را به بعد موکول نکنند.

این فعال سیاسی توضیح داد: بعد از چند روز فیلم واقعه را نمایش دادند و مردم را مطلع کردند، باید زودتر اطلاع‌رسانی و روشنگری درباره جزئیات واقعه انجام می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه نباید بهانه به دست دشمن داد، خاطرنشان کرد: دشمن منتظر است تا از کوچک‌ترین واقعه و قضیه سوءاستفاده خودش را بکند.

ناصری در پایان با بیان اینکه این موضوع باید موردتوجه رسانه قرار گیرد، افزود: آنها باید زودتر از رسانه‌های دشمن وقایع را با جزئیات کامل به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.