تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
امام جمعه اردستان:

رشته‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اردستان احیا شود

  • کد خبر : 10263
  • 08 دسامبر 2023 - 18:38
رشته‌های مورد نیاز دانشگاه آزاد اردستان احیا شود

امام جمعه اردستان گفت: پیشنهاد می‌شود رشته‌هایی که نیاز منطقه است برای دانشگاه آزاد آورده شود و آن را احیا کنند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، اظهار داشت: ظلمی در جهان انجام می‌شود که اسرائیل آن را انجام می‌دهد و آمریکا هم حمایت می کند و ملت‌هایی که نمی‌توانند کاری کنند حداقل آن را محکوم کنند و تبری بجویند و جنایت‌هایی در حال انجام است و دولت‌ها هم هیچ گونه حمایتی از غزه ندارند و در روز حقوق بشر موارد واهی را به آن می‌پردازند و ملت‌ها را نقد می‌کنند، اما کشتار کودکان را نمی‌بینند و کور شده‌اند و بیشتر طرفدار حیوانات هستند و ارزش انسان‌ها را نادیده می‌گیرند.

وی افزود: هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز از ۲۰ آذر تا ۲۶ آذر توسط آموزش و پرورش اعلام شده، اما مسئولان آموزش و پرورش فراموش کردند و خودشان هم در نماز جمعه حضور ندارند که امیدواریم توجه مدیران و اولیا به دانش آموزان بیشتر شود و دل‌های ما به سمت قرآن برود و در کنار عترت ما را به مقصودمان خواهد رساند که بداخلاقی و بدی‌ها همه از بین خواهد رفت.

امام جمعه اردستان گفت: بیستم آذر سالگرد شهید محراب شهید دستغیب است که خودش وعده شهادتش را داده بود و توسط زنی منافق که با خود بمب حمل می‌کرد به شهادت رسید و حضرت امام وی را به عنوان یک معلم اخلاق همیشه یاد می‌کرد.

وی ابراز داشت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس جمهور کوبا اعلام کرد دولت رئیسی دولت کار و تلاش است و وقتی رئیس دولت در حال تلاش است وزرا و مدیران میانی و پایین‌تر هم در حال تلاش است، اما خبرهایی می‌رسد که مدیران بر سرکارشان نیستند و مردم گله‌مند هستند که چرا نیستند یا دیر می‌آیند.

دهشیری گفت: دانشگاه‌های شهرستان اردستان خالی از دانشجو هستند و میراثی که قبلا زحمت برایش کشیده شده و الان دانشجو ندارد نباید رها شود و رشته‌ها از دانشگاه آزاد اردستان گرفته می‌شود و مسئولان نباید آرام بنشینند و باید مسئولان دانشگاه خبر می‌دادند که اینکار را هم نکردند.

وی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود رشته‌هایی که نیاز منطقه است برای دانشگاه آزاد آورده شود و آن را احیا کنند تا دانشگاه رونق بگیرد و اینگونه کارها ماندگار است و سرمایه ارزشمند معنوی همه است که باید بماند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10263

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.