تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2
استاد حوزه و دانشگاه:

سخت جلوه دادن دین در فضای مجازی توسط دشمن

  • کد خبر : 10266
  • 09 دسامبر 2023 - 18:04
سخت جلوه دادن دین در فضای مجازی توسط دشمن

استاد حوزه و دانشگاه گفت: متاسفانه دین را سخت جلوه می دهند و در فضای مجازی هم این عمل توسط دشمن زیاد بیان می شود.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی قمی شامگاه جمعه در برنامه بوی بهشت در خیمه سبز حسینی شهر زواره اردستان با اشاره به سیره فاطمی در تربیت فرزند، اظهار داشت: چهارده فصل در این زمینه وجود دارد که یکی از آنها این است که ما بتوانیم جوانانمان را باخدا آشتی بدهیم نه اینکه مناسک خداوند را برآنان تحمیل کنیم.
وی افزود: طبق روایت ما افراد را جهت خواندن نماز باید عاشق خداوند کنیم و این یک اصل است و می توان برای فراگیری مناسک دینی این عمل را انجام داد و خداوند خود فرموده که نعمتهای ما را بر بندگان بگویید تا علاقه مند شوند و فقط اگر کارکرد اعضای بدن را بر شماریم ما را بس است و همه نیازمند شکرگزاری است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: فرهنگیان و دبیران می توانند در درسهای دیگر یکی از نعمتهای خداوند را برای جوان برشمارند که خیلی تاثیر دارد بنابر این در برخورد مناسک مذهبی جوانانمان دقت کنیم و والدین ابتدا نقاط مثبت جوان را بدانند و سپس پیگیر موضوعات شوند و ضمن بیان کارهای مثبت به او تذکر دهید و بگویید این نقطه منفی را هم در کنار کارهای مثبت خود قرار دهد.
وی ابراز داشت: برای فرزندان و نسل جدید دین را سخت جلوه ندهیم و متاسفانه این موضوع رعایت نمی شود و در فضای مجازی هم دشمت دین را سخت جلوه می دهند و جوانان را به سمت دین های دیگر می کشنانند و این جو سازی علیه دین در زمان پیامبر هم بوده است که تبلیغ می کردند دینداری سخت است و متاسفانه جوانان را به سمت مشروب خواری کشاندند و آن هم تقلبی که خیلی از آنها را به مرگ نزدیکتر می کنند.
حجت الاسلام حسینی قمی بیان کرد: موضوع تبعیض یکی دیگر از مواردی است که والدین در برخورد فرزندان رعایت نمی کنند و همین موضوع تبعیض بین فرزندان ظلم اخلاقی است و بعضا با زبان موجبات تبعیض را مهیا می کنند و سعی کنیم زمینه گناه را هم برای فرزندانمان مهیا نکنیم.
انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.