تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی اصفهان:

دختر بچه اصفهانی ناجی ‌پدرش شد‌+ فیلم

  • کد خبر : 10268
  • 11 دسامبر 2023 - 17:43
دختر بچه اصفهانی ناجی ‌پدرش شد‌+ فیلم

رئیس اورژانس ‌اصفهان گفت: در میان تماس‌های تلفنی ۱۱۵، دختربچه ای با گریه برای پدر خود که دچار دردقلبی شده است درخواست کمک می کند و ضمن پاسخ به سوالات کارشناس اورژانس، نیروهای امدادی اورژانس را بر بالین پدر خود می‌برد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، از روابط عمومی اورژانس، فرهاد حیدری به‌ضرورت آموزش استفاده صحیح کودکان از شماره‌های امدادی اشاره و اظهار کرد: یادگیری امدادخواهی از شماره‌های امدادی مخصوصاً شماره ۱۱۵، یکی از مهم‌ترین مواردی است که از سنین کودکی اهمیت دارد. باتوجه‌به اینکه کودکان به طور معمول زمان‌های بیشتری در کنار یکی از اعضای خانواده خود و اقوام هستند، در موارد حادثه و بیماری می‌توانند برای خود یا اطرافیان درخواست کمک کنند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان به نمونه‌ای از امدادخواهی کودک از اورژانس اشاره کرد و افزود: حوالی ظهر روز شنبه یازدهم آذرماه ۱۴۰۲، در میان تماس‌های تلفنی ۱۱۵، دختربچه‌ای با گریه برای پدر خود که دچار درد قلبی شده است درخواست کمک می‌کند و ضمن پاسخ به سؤالات کارشناس اورژانس، نیروهای امدادی اورژانس را بر بالین پدر خود می‌برد.

وی با ذکر اینکه شمارهٔ اورژانس ۱۱۵ به‌عنوان یک شمارهٔ تماس اضطراری بر روی تمامی گوشی‌های تلفن وجود دارد، ادامه داد: والدین گرامی ضمن آموزش شماره ۱۱۵ به کودکان، لازم است بر اضطراری بودن این شمارهٔ حیاتی تأکید کنند و کودکان را از مزاحمت با اورژانس به بهانهٔ بازی و شوخی منع کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: ارائه شرح‌حال و پاسخ به سؤالات کارشناسان اورژانس و در صورت نیاز ارائه نشانی کامل و صحیح و همکاری در اجرای راهنمایی‌های تلفنی کارشناسان اورژانس ازجمله مهم‌ترین موارد مورد تأکید در هنگام تماس با اورژانس است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.