تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
امام جمعه اردستان:

وحشیگری اسرائیل با حمایت آمریکا ادامه دارد

  • کد خبر : 10290
  • 15 دسامبر 2023 - 17:49
وحشیگری اسرائیل با حمایت آمریکا ادامه دارد

امام جمعه اردستان گفت: سازمان ملل یک طبل توخالی است و وحشیگری اسرائیل به پشتیبانی آمریکا ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام، اظهار داشت: نزدیک به هفتاد روز از حمله طوفان‌الاقصی می‌گذرد، اما حمله دشمن از هوا و زمین ادامه دارد و بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۵۰ هزار نفر زخمی از غزه گرفته است و بی‌رحمانه اعلام می‌کند با مردم دنیا کاری ندارم و آمریکا پشتیبان من است و این یعنی سازمان ملل یک طبل توخالی است و وحشیگری اسرائیل به پشتیبانی آمریکا ادامه دارد.

وی افزود: بیداری ملت‌ها در خصوص حمله دشمنان به غزه را بیشتر کرده است، اما مردم مسلمان غزه را بدون آب و غذا و دارو رها کرده‌اند هر چند دشمنان ناامید شدند و در حمله‌ای جهت آزادسازی یکی از اسرای خود چند کشته دادند و در این راه هم موفق نشدند و می‌بینیم که تانک‌های مرکاوای آن‌ها توسط حماس شکار می‌شوند و شاهد نیست و نابودی آنها به‌زودی خواهیم بود.

امام جمعه اردستان گفت: خبرهای تلخی که در کشور انجام می‌شود برای همه ناخوشایند است و وقتی که شرکتی بیش از سه میلیارد دلار را اختلاس می‌کنند جای تعجب دارد که چگونه از بیت‌المال به این راحتی استفاده می‌کنند که باید با شدت با بانیان آن برخورد شود هرچند دولت اعلان کرد خودمان آن را رصد و کشف کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: سالروز شهید مفتح در ۲۷ آذر را در پیش رو داریم که روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گرفته و همچنین شب یلدا را در پیش داریم که یک سنتی است که همگان آن را گرامی می‌دارند منتها سعی کنید خانواده‌ها مورد ضرر و زیان نشوند.
دهشیری بیان کرد: شهردار اردستان فعالیت‌های خوبی داشتند و در مصاحبه‌ای در خصوص بافت‌های فرسوده صحبت کردند و جا دارد مالکان آن همکاری کنند تا جهت زیباسازی شهر نمای آن را بازسازی کنند و جهت تخریب و جمع‌آوری آن شهرداری ۵۰ درصد تخفیف خواهد داد که بهترین فرصت برای اقدام است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.