تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
2
فرماندار شهرستان اردستان:

دانشجویان باید مطالبه‌گری صحیح داشته باشند

  • کد خبر : 10302
  • 18 دسامبر 2023 - 18:09
دانشجویان باید مطالبه‌گری صحیح داشته باشند

فرماندار اردستان گفت: دانشجویان باید مطالبه‌گری صحیح داشته باشند و مسئولان باید بتوانند با نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سید محمد هادی احمدی‌طبا پیش از ظهر دوشنبه در جلسه عفاف و حجاب، اظهار داشت: یکی از مباحث اصلی در حوزه عفاف و حجاب این است که با وجود گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان روز با دشمنان در جنگ بوده‌ایم و رهبر انقلاب از چندین سال قبل، مباحث مربوط به تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را بیان کردند.
وی افزود: یکی از دشمنان، شیطان است که تمام تلاش خود را بر نظام جمهوری اسلامی و شیعیان می‌گذارد تا بتواند آن را تحت تاثیر قرار دهد، بنابر بیانات رهبر انقلاب شیطان اکبر، آمریکا است.
فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: اکنون حکومت ما اسلامی است اما مطابق با بیانات رهبر انقلاب باید به دولت و ملت اسلامی نیز دست پیدا کنیم، رهبر انقلاب در خصوص حوادث مربوط به حجاب سال گذشته ابتدا سخن نگفتند و سپس بعد از مدتی بیان کردند که برخی از این شل‌حجاب ها نیز دل‌شان در گروی نظام و انقلاب است.
احمدی‌طبا تصریح کرد: اجرای کرسی‌های آزاد اندیشی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که رهبر انقلاب خود ابداع کننده این مجالس در دانشگاه تهران بودند‌، دانشجویان باید مطالبه‌گری صحیح داشته باشند و مسؤولان باید بتوانند با نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کنند.
وی بیان کرد: یکی از اتفاق‌های خوبی که ایام فاطمیه سال جاری در مدارس شهرستان اردستان رخ داد، عزاداری‌های دانش‌آموزی بود که در مدارس برگزار شد، ایام فاطمیه را بزرگ نگه داشته و گرامی داریم.
فرماندار اردستان یادآور شد: جلسات توجیهی در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی برگزار شود، تبلیغ نفر به نفر ویژه در مدارس شهرستان توسط آموزش و پرورش اجرا شود همچنین در جنگ نرم فضا با جنگ سخت متفاوت است چرا که در جنگ سخت دشمن قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.