تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0
فرمانده سپاه اردستان:

پرداخت ۱۰میلیارد تسهیلات اشتغال به نیازمندان در اردستان

  • کد خبر : 10310
  • 21 دسامبر 2023 - 11:09
پرداخت ۱۰میلیارد تسهیلات اشتغال به نیازمندان در اردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ضمن اشاره به پرداخت ۱۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به نیازمندان در اردستان گفت: ۱۵۰۰ بن یلدایی به نیازمندان اردستان تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سرهنگ روح الله صنعتکار شامگاه چهارشنبه در جمع پاسداران بازنشسته سپاه اردستان اظهار داشت: به مناسبت شب یلدا تعداد یک هزار و ۵۰۰بن شب یلدایی به ارزش بیش از ۳۰۰میلیون تومان  آماده توزیع در شهرستان اردستان است و همچنین  بیش از ۵۰۰بسته معیشتی هم در حال توزیع بین نیازمندان است.

وی افزود: در هفته گذشته گروه‌های پزشکی جهادی دو روز در شهرستان اردستان مشغول به ارائه خدمات شدند که دو اتوبوس از دانشگاه بقیه‌الله این ماموریت را انجام دادند و این بخشی از خدمات جهادی بسیج است.

سرهنگ صنعتکار تاکید کرد: تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰هزار تومان تسهیلات اشتغال به نیازمندان شهرستان اردستان پرداخت شده و جهت کمک به نیازمندان برای نیروگاه‌های خورشیدی نیز تسهیلات خوبی پرداخت شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردستان با بیان اینکه سپاه اردستان در ۱۱ قرارگاه فعالیت دارد و به صورت عملیاتی، دفاعی و اردویی اقدام کرده است، گفت: سپاه اردستان در رده‌بندی اشراف و در شش ماهه اول امسال رتبه‌های اول تا دوم را در استان اصفهان کسب کرده که فعالیت برادران و خواهران در سپاه اردستان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج در شهرستان اردستان فعالیت دارند و برای احیای آن‌ها تلاش‌های خوبی انحام شده تا نفرات فعال بتوانند در این خصوص فعالیت‌هایی را داشته باشند، گفت: دشمن در فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان هستند که باید در این زمینه ضمن هوشیاری تدبیر و تبیین را داشته باشیم.

سرهنگ صنعتکار با بیان اینکه باعث افتخار است که از پیشکسوتان در راستای اهداف انقلاب استفاده کنیم و با تبیین می‌توانیم حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی بیشتر کنیم، گفت: جهاد تبیین باید توسط نخبگان انقلاب انجام شود و اصل حضور حداکثری در پای صندوق های رأی را داشته باشیم و شاهد یک انتخابات پویا در کل کشور باشیم اما باید جبهه انقلاب قدرت بگیرد تا بتوانیم ثمرات آن را در انتخابات ببینیم.

سرهنگ صنعتکار با اشاره به حوادث غزه افزود: شرایط بسیار حساس، سخت اما امیدآفرین است و بیش از ۳۰۰ خانواده نسل آن‌ها شهید شده و اسرائیل نسل‌کشی راه انداخته و از داعش بدتر هستند و واقعا غزه کربلاست که تصاویر آن را همه می‌بینیم و همه منتظر ظهور هستیم و مردم از این حوادث بیدار شدند و دنبال منجی هستند.

وی با بیان اینکه نگاه مردم نسبت به آمریکا تغییر کرده است، تاکید کرد: اتفاق بزرگ طوفان‌الاقصی آبروی اسرائیل را برد و در افکار عمومی باخته‌اند و در بین همه، رژیم صهیونیستی رنگ باخته است که رهبر انقلاب اسلامی هم به این موضوع اشاره کرد و فرمودند آمریکا هم رنگ باخته است و دست آمریکا و اسرائیل برای همه رو شد و آمریکا الان قدرت تصمیم‌گیری ندارد و نافرمانی در دنیا از آمریکا زیاد شده است و خط مقاومت در منطقه حرف اول را می‌زند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.