تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0
سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان:

تحقق ۷۹ درصدی صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی اردستان

  • کد خبر : 10313
  • 21 دسامبر 2023 - 17:21
تحقق ۷۹ درصدی صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی اردستان

سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردستان ضمن اشاره به تحقق ۷۹ درصدی سهمیه صدور اسناد مالکیت شهری و روستایی اردستان گفت: ۴۰۰سند تک برگ شهری و روستایی در اردستان صادر شد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، محمدعلی نریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵هزار نفر جمعیت با همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک اردستان و زواره  مدارک اولیه مالکیت این اراضی مانند مبایعه‌نامه و یا قولنامه را دریافت و پس از انجام امور قانونی در قبال آن سند تک برگ ارائه می‌دهد.

وی افزود: تمام مراحل کار توسط بنیاد مسکن انجام و اداره ثبت اسناد و املاک این مراحل را تایید کرده و اسناد را صادر و تحویل می‌دهد و بنیاد مسکن اسناد صادره را در محل بنیادمسکن و بعضا در محل روستا‌ها به مالکان آن‌ها تحویل می‌دهد.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردستان گفت: تمام متقاضیان در روستا‌های دارای طرح هادی که دارای اجرای قانون ماده دو شده باشد و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه، کارت ملی و مدارکی که نشان دهنده مالکیت ملک بوده به واحد امور اسناد بنیادمسکن شهرستان اردستان تحویل دهند.

وی ابراز داشت: تثبیت مالکیت، افزایش ارزش افزوده ملک، جلوگیری از نزاع و اختلافات احتمالی در روستاها، استفاده از اسناد به عنوان ضمانت تسهیلات بانکی از جمله مزایای صدور سند مالکیت است و از ابتدای سال‌ تا پایان آذرماه سالجای جمعا تعداد ۳۹۴ برگ سند مالکیت شهری و روستایی صادر و به مرور تحویل متقاضیان می‌شود.

نریمانی بیان کرد: سهمیه شهرستان اردستان در سال‌جاری تعداد ۵۰۰ برگ سند به تفکیک اداره ثبت اردستان شامل ۱۵۰ شهری و ۱۵۰ روستایی و ثبت زواره شامل شهری و ۱۰۰روستایی بوده که در حال حاضر، تعداد ۱۸۵ برگ سند روستایی شامل ۱۳۰ عدد در اردستان و ۵۵ عدد در زواره و تعداد ۲۰۹ برگ سند شهری شامل ۹۸ عدد در اردستان و ۱۱۱ عدد در زواره صادر و سهمیه این شهرستان به میزان حدود ۷۹ درصد تحقق یافته است.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.