تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
2
امام جمعه اردستان:

مردم برای رسیدن به اهداف خود مطالبه‌گر باشند

  • کد خبر : 10316
  • 22 دسامبر 2023 - 18:33
مردم برای رسیدن به اهداف خود مطالبه‌گر باشند

امام جمعه اردستان گفت: مردم باید مطالبه گر باشند و ننشینند که برایشان عیب‌یابی کنند و خودشان مطالبه‌گری قانونی را بیان کنند تا به هدف مطلوب خودشان برسند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام اظهار داشت: جنایت‌هایی در گوشه و کنار جهان انجام می‌شود که خود را پیرو پیامبر نبی حضرت عیسی می‌دانند که این‌ها دروغ می‌گویند چرا که او خود ضمن پیامبر مهر و رفعت یک پیامبر ستیزه‌جو با دشمنان بود.

وی افزود: سیزده جمادی وفات حضرت ام‌البنین است که از او فرزندی همچون حضرت ابالفضل‌العباس پرورش یافته است و او مادر شهید است که این روز را روز تکریم مادر و همسر شهدا نامیده‌اند و باید این روز را قدر دانست و احترام کرد؛ مادران و همسران شهدا دارای صبر زیادی هستند اما باید توسط مسئولان و همه مردم مورد تکریم قرار بگیرد.

امام جمعه اردستان گفت: پنجم دی ماه روز مقابله با بلایای طبیعی است که مسئولان استان و شهرستان اردستان هوشیار باشند و علاج واقعه را باید قبل از وقوع واقعه کرد و برنامه‌ریزی دقیقی در این خصوص داشته باشند و مردم هم مسائل ایمنی را در ساخت و سازها رعایت کنند و دیگر اینکه مردم هم باید مطالبه گر باشند و ننشینند که برایشان عیب‌یابی کنند و خودشان مطالبه‌گری قانونی را بیان کنند تا به هدف مطلوب خودشان برسند.

وی ابراز داشت: ستارگان علم و ادب قبول‌شدگان کنکور امروز در اردستان مورد تقدیر قرار گرفتند که کار بسیار خوبی بود که آموزش و پرورش آن را انجام داد و جا دارد شهادت سربازان وطن در راسک را یکبار دیگر تسلیت بگوییم و متوجه باشیم هرجه داریم از شهدای امنیت داریم و از مسئولان درخواست رسیدکی به این جنایت‌ها را داریم.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.