تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2
رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان:

دو کلمه جمهوری و اسلامی وابسته به انتخابات است

  • کد خبر : 10323
  • 23 دسامبر 2023 - 19:28
دو کلمه جمهوری و اسلامی وابسته به انتخابات است

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار هزاران نفر از مردم کرمان و خوزستان فرمودند: دو کلمه جمهوری و اسلامی، وابسته به انتخابات است

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، دیدار جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان با رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

در ابتدای این دیدار صادق آهنگران در رثای شهید حاج قاسم سلیمانی به مدیحه سرایی پرداخت.

این دیدار که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، مطابق روال دیدارهای عمومی اقشار مختلف مردم استان‌های کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنانشان در این دیدار فرمودند: من عرض می‌کنم دو کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است، جمهوری یعنی مردم سالاری یعنی حاکمیت کشور به دست مردم؛ مردم چطور در حاکمیت دخالت کنند؟ هیچ راهی جز انتخابات وجود ندارد.

ایشان تصریح کردند: بعضی در مورد لزوم انتخابات اشکال تراشی می‌کنند، دلسرد می‌کنند، توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری و یا هرج و مرج و ناامنی است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: آنچه جلوی بروز دیکتاتوری را در کشور می‌گیرد انتخابات است؛ آنچه جلوی هرج و مرج و اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد انتخابات است؛ انتخابات مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند از آن مسیر حاکمیت ملی، مردم سالاری و جمهوریت را در کشور تأمین کنند.

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.