تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
فرماندار شهرستان اردستان:

مشارکت در انتخابات باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مورد برنامه‌ریزی همه مسئولین باشد

  • کد خبر : 10336
  • 28 دسامبر 2023 - 10:46
مشارکت در انتخابات باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مورد برنامه‌ریزی همه مسئولین باشد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: مشارکت در انتخابات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید مورد برنامه‌ریزی همه مسئولین قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سید محمد هادی احمدی طباء فرماندار شهرستان اردستان در اجتماع فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان و محلات اسلامی اظهار داشت: مشارکت در انتخابات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید مورد برنامه‌ریزی همه مسئولین قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص موضوع جوانی جمعیت مطالب ارزنده ای را بیان کردند و افزود: شهرستان اردستان در اجرای قانون جوانی جمعیت و نرخ بیکاری در استان مقام نخست را دارد.
فرمانده سپاه شهرستان اردستان سرهنگ روح اله صنعتکار در ادامه جلسه با محوریت جهاد تبیین در موضوع مسائل منطقه و شهادت سردار سید رضی موسوی و اهمیت امر به معروف در پایان سال و نوروز و همچنین برنامه‌های هفته مقاومت و دهه بصیرت مطالبی را بیان کرد.
وی همچنین در خصوص مشارکت مردم در انتخابات افزود: اهمیت فوق العاده مشارکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیار مهم بوده و باید همه مردم در این امر مهم و سرنوشت ساز حضوری فعال داشته باشند.
تعدادی از بسیجیان در پایان مراسم که در فعالیتهای فرهنگی و در اجرای نمایشگاه‌های هفته بسیج و هفته دفاع مقدس فعالیت داشتند تجلیل شدند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.