تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024
1
امام جمعه اردستان:

انتخابات مبداء تحولات است

  • کد خبر : 10347
  • 29 دسامبر 2023 - 18:22
انتخابات مبداء تحولات است

امام جمعه اردستان گفت: رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم کرمان و خوزستان مطالبی را داشتند که یکی از آن‌ها کسانی که تریبون دارند مردم را توجه دهند که انتخابات مبدا تحول است.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام اظهار داشت: دی‌ماه مناسبت‌های مختلفی دارد که مهمترین آن ولادت حضرت زهرا سلام‌الله و روز زن است در حالی که مردم از شناخت معارف آن حضرت عاجزند و به همین منظور اسم آن حضرت را فاطمه گذاشتند.

وی گفت: در حدیث کسا می‌خوانید حضرت فاطمه جزو پنج نفرجمع شدگان در کسا هستند که اگر این پنج نفر نبودند خدا دنیا را خلق نمی‌کرد و حضرت زهرا باید برای همه الگو باشد، کسی که بهترین دختر و همسر و مادر بوده است و باید برنامه‌های خوبی در این خصوص برگزار و همه شرکت کنند.

دهشیری افزود: خارجی‌ها زنان را برای سودجویی و لذت جنسی می‌خواهند اما ما افتخارمان این است که زن را ارزش می‌گذاریم و الگوی خود را از حضرت زهرا دریافت می‌کنند و رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم کرمان و خوزستان هم مطالبی را داشتند که یکی از آن‌ها کسانی که تریبون دارند مردم را توجه دهند که انتخابات مبدا تحول است و مردم را برای شرکت در انتخابات و مشارکت بالا هوشیار کنند و ما هم از این تریبون بیان می‌کنیم به همه به سخنان ایشان توجه کنید و مسئولان اجرایی انتخابات به شکلی عمل کنند تا همه احساس مشارکت را پیدا کنند.

امام جمعه اردستان گفت: هفته‌ای را پیش رو داریم که روز نهم دی روز بصیرت است که مردم یکبار دیگر بصیرت خود با رهبر و انقلاب را نشان دادند و در ۱۳دی هم سردار سلیمانی به شهادت رسید و اسطوره مقاومت لقب گرفت که این هفته ارزشمند می‌شود و باید آن را گرامی داشت و باز هم شهید سید رضی موسوی در همین ایام به شهادت رسید و این خوبی‌ها روز به روز زیاد و دشمنان نابود می‌شوند.

وی ابراز داشت: آغاز سال میلادی را داریم که امید است با شروع این سال جرم و جنایت هم در دنیا به اتمام برسد و امروز در ادامه مطالبات باید بگوییم مردم مطالبه‌گر باشید تا مسئولین هم پاسخگو باشند و بزرگان شهرستان اردستان در بیرون وجود دارند که از آن‌ها هم مطالبه کنید تا کمی هم به شهرستان خود برسند و شاهد سالمند شدن شهرستان اردستان نباشیم.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: افرادی که در فضای مجازی فعالیت دارند مواظب باشند فضای این شهرستان را فضای امید آفرینی قرار دهند تا افراد بتوانند در شهرستان اردستان سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.