تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
1
فرماندار شهرستان اردستان:

امسال تعداد فوتی‌های محورهای مواصلاتی اردستان به ۲۲ نفر رسید

  • کد خبر : 10352
  • 30 دسامبر 2023 - 17:36
امسال تعداد فوتی‌های محورهای مواصلاتی اردستان به ۲۲ نفر رسید

فرماندار اردستان ضمن تاکید بر لزوم مدیریت جهادی در حل مشکلات جاده‌ای اردستان گفت: تعداد فوتی‌های محورهای مواصلاتی اردستان از ۸ به ۲۲ نفر افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، سیدمحمدهادی احمدی‌طباء ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران اظهار داشت: موضوعات تصادفات جاده‌ای در اردستان مطرح است که با تصادف دیروز در سمت کاشان همه نظرشان به آن طرف خواهد رفت، اما هم و غمشان در سال گذشته اردستان شده بود که ما تعداد هشت فوتی جاده‌ای داشتیم و امسال این رقم به ۲۲ فوتی رسیده است.

وی افزود: چهار جلسه شورای ترافیک داشته‌ایم که موضوع ما در این جلسات همین بوده است که ما از مدیریت بحران کل کشور یک بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای راه دریافت کردیم، در حالی که یکی از بهترین جاده‌ها را در استان اصفهان شهرستان اردستان دارد.

احمدی‌طباء تأکید کرد: همین موضوع سرعت ماشین‌ها را افزایش می‌دهد به نحوی که میانگین سرعت در کشور ۷۵کیلومتر است و در استان اصفهان ۸۳ کیلومتر بوده در حالی که این مقدار در اردستان ۹۶ کیلومتر است. یکی از بحث‌ها همین روکش آسفالت است که در یک سال و نیم گذشته با همت دولتمردان در اداره راهداری انجام شده است که از مدیریت بحران اصفهان درخواست داریم با توجه به اینکه اردستان در میانه راه قرار گرفته است و معمولاً اسکان در تهران و مقصد در یزد است.

فرماندار شهرستان اردستان تصریح کرد: با توجه به ساعات حرکت وسایل نقلیه از یزد یا از تهران، یک وعده را در اردستان اسکان خواهد داشت که نیازمند است جلسه هم‌اندیشی با چهار شهرستان در طول مسیر انجام دهیم و شهرهای نائین، اردستان، نطنز و کاشان همکاری داشته باشند و معمولاً شهرهای دیگر سود آن‌را می‌برند و تصادفات آن نصیبمان می‌شود.

وی ابراز داشت: ما از همه مدیرانمان روحیه جهادی می‌خواهیم و اصل و اساس ما روحیه جهادی خواهد بود و این که کار مردم انجام بشود و گره‌ای از مشکلاتشان برطرف شود و هیچ وقت نخواسته‌ایم قانون را دور بزنیم یا قانون را بشکنیم، اما شرایط کشور و شرایط بودجه و شرایط روستا و شهرستان باید در نظر گرفته شود و مدیر جهادی باید این روحیه را داشته باشد و مدیریت بحران بدون مدیریت جهادی امکان‌پذیر نیست.

احمدی طباء بیان کرد: اگر بقیه کشور جلو افتاده‌اند و پیشرفت داشته‌اند به خاطر همین مدیریت جهادی بوده است و ما در حوزه راه، حدود ۹۰ معدن داریم که با یک حرکت و همکاری بخشدار مرکزی ۱۰ معدن را فراخواندیم و توانستیم یک جاده هزار متری را با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه آسفالت آن کنیم که با همکاری اداره راهداری دو کیلومتر آسفالت انجام شد که این هم نشئت گرفته از روحیه جهادی است که با تبیین و پیگیری تمام کارها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.