تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
1
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان:

جریمه ۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در اردستان

  • کد خبر : 10362
  • 01 ژانویه 2024 - 10:48
جریمه ۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در اردستان

رئیس اداره تعزیرات اردستان جریمه ۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت با کشف بیش از ۸۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق گفت: با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، امید سلامی اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق عمده سوخت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، مأموران یگان امداد، حین کنترل محور مواصلاتی اردستان، به یک دستگاه خودروی باری بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو، مقدار هشت هزار و ۳۴۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند، افزود: شعبه با توجه به نتایج آزمایش سازمان ملی استاندارد پیرامون مشابهت ۹۰ درصدی محموله با نفت سفید و با توجه به ارائه نکردن هیچگونه مدارک و مستندات قانونی، اتهام قاچاق را محرز اعلام شد.

سلامی از ضبط محموله قاچاق مکشوفه خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی پرونده متهم به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۹۵۵میلیون و ۸۴۱هزار و ۵۲۱ ریال تحت عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: بر اساس قانون، تمامی محموله سوخت مکشوفه قاچاق توسط مرجع کاشف به‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان تحویل داده شد.

وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق سوخت و منابع ملی به صورت ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع ‌وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.