تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024
1
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خون شهدای حادثه کرمان صفحه جدیدی از پیروزی را رقم خواهد زد

  • کد خبر : 10372
  • 04 ژانویه 2024 - 17:30
خون شهدای حادثه کرمان صفحه جدیدی از پیروزی را رقم خواهد زد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خون شهدای حادثه کرمان صفحه جدیدی از پیروزی را بر اساس راهبرد خون بر شمشیر پیروز است رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، به نقل از صاحب نیوز، سردار مجتبی فدا صبح امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و هجدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت زائران مزار حاج قاسم در کرمان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که شیوه زندگی و منش شهدا و حاج قاسم باید به‌صورت یک مکتب مطرح شود؛ حاج قاسم بیش از ۶۰ ویژگی تأثیرگذار دارد و هر کس می‌خواهد مرد میدان باشد و مثل حاج قاسم باشد باید به این ویژگی‌ها توجه کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند یک حاج قاسم برای کل دنیا کفایت می‌کند، تصریح کرد: حاج قاسم کسی بود که به نبوغ حاج احمد کاظمی غبطه می‌خورد و می‌گفت دلم می‌خواهد همه عمرم را بدهم و یک‌بار دیگر صدای حاج احمد را بشنوم.

وی با بیان اینکه با تمسک با این شهدا ما در مسیر مبارزه با استکبار جهانی می‌مانیم، گفت: حوادثی مانند روز گذشته ما را از این مسیر برنمی‌گرداند.

سردار غلامرضا سلیمانی هم در این مراسم مراسم با بیان اینکه اصفهان پایتخت ایثارگری و شهادت است اظهار کرد: این روزها ما شاهد حوادثی هستیم که با تأمل و تدبر در آن‌ها می‌تواند به این نکته پی برد که این حوادث مجرد از یکدیگر اتفاق نمی‌افتد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حوادث هفته‌های گذشته بیانگر موضوعی است که ریشه در موضوعاتی دارد همه مسلمانان باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه در دو مرحله صهیونیست تلاش کرد قدرت انباشته در غرب را علیه مسلمانان کند، اظهار کرد: در یک‌مرتبه جنگ‌های صلیبی بود که در مرحله اول بیش از یک میلیون نفر نیروی مهاجم بودند که در مقابل مسلمانان شکست خوردند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه هدف صهیونیست نابودی جهان اسلام است، عنوان کرد: سرزمین فلسطین یک نقطه آغاز است تا صهیونیست جهان اسلام را نابود کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعد از رنسانس غرب از منابع بشری و علم سوءاستفاده کرد؛ خاطرنشان کرد: در این دوره صهیونیست توانست جهان غرب را به نفع خود مصادره کند و غرب را بار دیگر علیه جهان اسلام کند.

وی با بیان اینکه اگر صهیونیست از روی کره زمین پاک نشود این نسل‌کشی‌ها و کودک کشی‌ها ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در سابقه رژیم صهیونیستی بیش از ۶۰ نسل‌کشی وجود دارد که هر کدام از اینها بیش از چند هزار نفر در یک حادثه به شهادت رسیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی‌های این رژیم چیز جدیدی نیست و جزء ذات این رژیم است، خاطرنشان کرد: صهیونیست برای قوم یهود یک خدای خاص را می‌شناسد؛ کسانی آمدند و تورات را برای اهداف و امیال خود تحریف کردند.

سلیمانی با بیان اینکه بر اساس پروتکل‌هایی که همین صهیونیست‌ها اعلام کردند صهیونیست باید بر جهان مسلط شود، گفت: پس از آنکه نتوانستند در جنگ‌های صلیبی جهان اسلام را نابود کنند؛ پس از جنگ جهانی اول فلسطین را که جز سرزمین‌های تحت قیمومیت عثمانی سابق بود تصرف کردند.

وی ادامه داد: آموزش ارتش رژیم صهیونیستی بر اساس این شکل‌گرفته است که چگونه مسلمانان را قتل‌عام کنند و از همان شکل‌گیری این رژیم مقاومت شکل گرفت؛ یک زمانی مقاومت داخلی بود، سپس جهان عرب بر اساس تفکرات ناسیونالیستی وارد جنگ شد که انورسادات در نهایت با این رژیم سازش کرد و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی یک محور جدید شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تمدن غرب یک تمدن صهیونیستی شده است، عنوان کرد: در پشت سر جمعیت اندک رژیم صهیونیستی جهان غرب و آمریکا قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهادت سیدرضی موسوی ساعد العارعاوی و شهادت مردم مظلوم در کرمان جز برنامه‌های رژیم صهیونیستی و ناشی از شکست این رژیم است، خاطرنشان کرد: همه این اقدامات و شهادت کودکان و مردم غزه تلاش رژیم صهیونیستی برای جبران شکست جبران‌ناپذیر طوفان الاقصی است.

سلیمانی با بیان اینکه پشت سر حادثه کرمان سازمان جاسوسی سیا و موساد قرار دارد، گفت: جنایت‌های آمریکا علیه جهان اسلام و به‌ویژه ایران یک فهرست بلندبالایی را شکل می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس شکل‌گیری حزب‌الله، مقاومت اسلامی و مقاومت مردم غزه را موجب شد، ادامه داد: امروز مقاومت مردم غزه چیزی شبیه یک افسانه است؛ دیگر دوره‌ای که غرب صهیونیستی بتواند جهان اسلام را نابود کند و دیگر دوره تفکر از نیل تا فرات به پایان رسیده است و بسیاری از صهیونیست‌ها در حال برگشت به کشورهای خود هستند و این سرزمین متعلق به فلسطینیان است.

وی با بیان اینکه موج خروج از سرزمین اشغالی آغاز شده است، تأکید کرد: خون شهدای حادثه کرمان صفحه جدیدی از پیروزی را بر اساس راهبرد خون بر شمشیر پیروز است رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.