تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1
امام جمعه اردستان:

۱۰کاندیدای مجلس در اردستان تایید شدند

  • کد خبر : 10379
  • 05 ژانویه 2024 - 18:30
۱۰کاندیدای مجلس در اردستان تایید شدند

امام جمعه اردستان با تاکید پرشور مردم در انتخابات گفت: تعداد ۱۰ کاندید در اردستان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام ضمن محکوم کردن حمله تروریستی کرمان اظهار داشت: بیانات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مداحی را شنیدید که آن را ستودند و آن را یک قدرت نرم عنوان کردند و از آن به عنوان سیره تبیین یاد کردند و از مداحان هم همین انتظار است.

وی افزود: مداحان در انتخابات هم برای حضور بیشتر مردم تبلیغ و تبلیغات سوء دشمن را خنثی کنند و دیگر اینکه موضوع فساد و کار فساد توجیح ندارد و باید دستگاه قضا در دادن رأی تامل نکند و باید با آن‌ها بد خورد شود تا مایه عبرت دیگران شود و انتظار رسیدگی قاطع داریم.

وی افزود: حادثه تروریستی در روز شهادت سلیمانی را محکوم می‌کنیم و ضربه‌ای که این شهید والا مقام به دشمنان زد ضربه‌ای بزرگ بوده که در صدد جبران درآمدند و مردم را مورد حمله تروریستی قرار دادند و مقامات امنیتی هنوز جزئیات و گزارش مبسوطی را ارائه ندادند.

حجت‌الاسلام دهشیری گفت: این نوع کارها از کارهای صهیونیست‌ها هستند که زن و کودک را می‌کشند و به هرچه دستشان برسد دست‌اندازی می‌کنند چراکه تعداد زیادی از شهدا دانش‌آموزان بوده‌اند و امروز بعد از نماز علیه این تفکر تکفیری راهپیمایی خواهیم کرد.

امام جمعه اردستان گفت: داعش حمله تروریستی را برگردن گرفته اما نوع نگارش آن‌ها شک برانداز بوده و کار صهیونیست‌ها بوده و داعش را جلو انداخته که شامل جزای سخت نشوند اما مسئولان انتقام سخت را در زمان و مکان خاص خواهند گرفت و همه خود را مدیون خون شهید سلیمانی می دانند و شاهد انتقام سخت خواهیم بود و این حنایتکاران به جزای سخت خواهند رسید.

وی ابراز داشت: موضوع تایید صلاحیت های انتخابات مشخص شده که در اردستان ۱۰ نفر تایید صلاحیت شده‌اند که باید نحوه برخورد و جانبداری‌ها اعلام شود تا شاهد حماسه‌ای دیگر در کشور و شهرستان اردستان شویم.

حجت‌الاسلام دهشیری گفت: موضوع طرح‌های اجرایی شهردار را شنیدید و کسی که کار می‌کند باید دستش را گرفت و کسی که دلسوز است باید او را یاری کرد و باید از استان و کشور هرکجا که کار می‌شود امیدآفرینی انجام شود و از دانش‌آموزانی که به جشن تکلیف رسیده‌اند و در نماز جمعه شرکت دارند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه اردستان همچنین  با توجه به راه اندازی سرای سالمندان کوثر اردستان و بازدیدی که از آنجا داشته اعلام کرد:  این مکان پذیرای تعدادی از خواهران و برادران سالمند است که باید آنجا را جزو صدقات خیریه و مبرات جاری قرار دهیم و کمک هایمان را داشته باشیم و راهی که از میدان دادگستری به این مکان می رود حدود یکهزار متر خاکی است که باید آسفالت شود و اداره برق هم روشنایی آن را تامین کند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.