تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
2
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

۵۰۰ هزار دانش‌آموز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 10407
  • 11 ژانویه 2024 - 18:12
۵۰۰ هزار دانش‌آموز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی ضمن اشاره به بازدید ۵۰۰ هزار دانش‌آموز تا پایان سال از اردوهای پیشرفت و امید گفت: ۵۰۰ هزار دانش‌آموز تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری اردستان سلام، به نقل از تسنیم، سردار مجتبی باستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی دو برنامه کلیدی و مهم در دستور کار قرار دارد و این برنامه‌ها جزء برنامه‌های تربیتی محسوب می‌شود.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای پیشرفت و امید را برنامه‌های کلیدی عنوان شده دانست و افزود: بسیج دانش‌آموزی با کمک آموزش و پرورش، دستگاه‌ها و نهادها، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین تا الان ۱۶۰ هزار دانش‌آموز را به مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اعزام کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه تا پایان سال تعداد اعزام‌های دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب تا پایان سال به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد، ابراز داشت: در اردوهای پیشرفت و امید نیز تاکنون در کشور ۳۰۰ هزار نفر مشارکت کردند و تا پایان سال به ۵۰۰ هزار نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در اردوهای پیشرفت و امید از مظاهر پیشرفت کشور بازدید می‌کنند، گفت: در اردوهای راهیان پیشرفت و امید آخرین دستاوردهای نظامی و دفاعی کشور در معرض دید قرار گرفته است و جامعه هدف از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

زهرا فرخی

لینک کوتاه : https://www.ardestansalam.ir/?p=10407

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.